ealoken Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 ekke no stress med NA drifting med XR GT utgaven da ;) bare å GI gass ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Regner med at du ikke får til skikkeliog awd drifting? FZ50 er fett, men får ikke mye røyk når jeg bruker tastatur og mus! Hvorfor skulle man få mer røyk av å bruke ratt og pedal? Mengden røyk er stort sett enten "av eller på" i LFS da ;) Det er veldig lett å hente inn en AWD hvis du oversatser. Og det er lett å holde en sladd. RWD er mye mer "balansering". Tror det er det han tenker på. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hvorfor skulle man få mer røyk av å bruke ratt og pedal?Mengden røyk er stort sett enten "av eller på" i LFS da ;) Det er veldig lett å hente inn en AWD hvis du oversatser. Og det er lett å holde en sladd. RWD er mye mer "balansering". Tror det er det han tenker på. Vel.... når dekka er varme kommer det mer røyk.... når dekka er veldig varme kommer det mer... med ratt og pedaler kan jeg styre gassen... med keyboard og mus er det bare av/på når det gjelder gass.... gir man for mye gass går man rundt... skjønner? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Vel.... når dekka er varme kommer det mer røyk.... når dekka er veldig varme kommer det mer... med ratt og pedaler kan jeg styre gassen... med keyboard og mus er det bare av/på når det gjelder gass.... gir man for mye gass går man rundt... skjønner? Alright, if you say so. Sliter ikke så mye med det selv så klarte ikke se for meg det som et problem bare. :) Edit: Apropos det, nå blir det DFP på meg snart :driving Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Ikke for å være ekkel eller noe, men begynner å bli litt lei av at dere kaller denna rompedrassinga drifting... Du drifter ikke ved å kjøre en FWD bil med brekke på gjennom hele svingen bare så det er sagt. Mann dere opp og kjør RWD som ekte driftere ;P den bilen de bruker er faktisk 4x4 hellothere takk for serveren du holder oppe:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 hvem redigerte på LFS S1-filmen, da? Jeg er i alle fall med på drifting! Vet ikke om det er min film du sikter til, men jeg har redigert en passe lang S1 film med folk fra forumet her. denne Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Lasta ned LFS S2 Alpha for noen dager siden... har det drit artig når jeg vinner over turbo bilene på nettet... Men i 1 av 3 løp ender jeg på taket.. :D Fungerer det å kjøre på bilforumet serveren med utgaven jeg har? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det er jo lurt å si hvis du sjekker ut hvem som kjører serveren her på forumet ;) Beklager, enda en av mine antisipajoner som jeg antisipierte feil...:P(lurer på om den setningen der stemte... :hammer ) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Vet ikke om det er min film du sikter til, men jeg har redigert en passe lang S1 film med folk fra forumet her. denne Lyst å redigere en ny en?:P Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Har veldig lyst til å lage en ny film, men føler jeg ikke har tid om dagen. Hadde jeg hatt bra råmateriale hadde jeg kanskje vurdert det, men det tar så mye tid å gjøre selve "filmingen". Redigeringen syns jeg bare er morro for den saks skyld. Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 når noen sender en setup til meg via spillet, hvordan bruker jeg den? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 når noen sender en setup til meg via spillet, hvordan bruker jeg den? Gå inn i "Garage" og velg setupen der. Og er det noen som skal spille litt i kveld eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Gå inn i "Garage" og velg setupen der. Og er det noen som skal spille litt i kveld eller? Det står ikke noen andre setuper der en de som var der fra før... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Det står ikke noen andre setuper der en de som var der fra før... no har han forklart dg litt dårlig da, se noda, når noen sender dg et setup, så ser du oppe i venstre hjørnet "setup sendt" såå må du jo motta setupe, det gjør du ved å trykke N, så du får opp sånn liste med folk i høgre hjørnet, der ser du ved den personen som sendte deg at der lyser en S eller SS, bare å trykk på den så får du opp en litn vindu der du velger hva fila skal hete:) da blir den lagret:) og sååå kan du gjøre som supraTT sa..da finner du den der:) håper du forsto dette:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 no har han forklart dg litt dårlig da, se noda, når noen sender dg et setup, så ser du oppe i venstre hjørnet "setup sendt"såå må du jo motta setupe, det gjør du ved å trykke N, så du får opp sånn liste med folk i høgre hjørnet, der ser du ved den personen som sendte deg at der lyser en S eller SS, bare å trykk på den så får du opp en litn vindu der du velger hva fila skal hete:) da blir den lagret:) og sååå kan du gjøre som supraTT sa..da finner du den der:) håper du forsto dette:) aha... det forsto jeg, altså jeg har ikke mottat setupen... F***! Kjører GTi for det meste og ligger stort sett på 1:38-1:40 tider, men han jeg skulle få setup av kjørte 1:32 tider... (S2 Alpha Demo) Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg