Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok meg en tur inn og spilte litt på blackwood.. hakke gjort detta siden jeg hadde demoen... Fikk tiden ned i 1.31.02... høyre fordekk er jo rødt etter 2 runder:S

er jo normalt at det blir sånn når du styrer skarpt med tastatur etc..men sliter selv etter 8 runder ca..da må jeg bare ta det rolig ellers fike e rundt.. hellothere keep going!

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo normalt at det blir sånn når du styrer skarpt med tastatur etc..men sliter selv etter 8 runder ca..da må jeg bare ta det rolig ellers fike e rundt.. hellothere keep going!

Styrer med musa jeg:P problemet er det når jeg bremser så låser dekka seg litt.... jeg skal prøve å satt opp ett skikkelig oppsett på den bilen når jeg kommer hjem fra jobb i kveld!Så på han som har kjørt på 1.23 med musa og tastatur... han må jo ha ett genialt oppsett... jeg kjører bare på "hardtrack" standard oppsettet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skru på brake-assist. er basicly det samme som ABS.

Funker nom dårligt... for en begynner å skli... så stopper den opp... så sklir den igjen... så det er bare bullshit... ødelegger dekka... med HARD kjøring så er dekka røde på visse steder etter en halv runde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

raskeste jeg har kjørt mot er 1:23,20

Tilbød og sende oppsettet mitt til han, så han kunne prøve det, ha la inn oppsettet mitt, og kjørte 1:23,35 eller noe på andre runden...

Min konklusjon: må være lettere og kjøre überfort med mus/tastatur når du får feelingen på det tror jeg..

Det er ikke ofte jeg er nede på 1:24 runder, og er jævlig frustrerende og kjøre mot folk som ligger stabilt på 1:23 runder over et løp på 5-10 runder... blir litt sinna av sånt :)

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok du må kjøre med tyskerne som du ikke forstår :(

Eller gjøre som mange andre å kjøpe full versionen :)

Har ikke fått somlet meg til det ennå. Og spørsmålet er jo, er det verdt det? Det er jo et kongebra spill, til å være gratis, men £24 høres litt drøyt ut...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider