Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forresten, hvilke biler er egentlig de i LFS? Altså, som de har store likhetstrekk med... Kan det stemme at XRT egentlig er en Mitsubishi Starion Turbo?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XRT er vel en S13 i en litt mer 4 kanta utgave

Sikker? Jeg synes XRT ligner veldig på denne:

XRT = Starion?

XRT

8b-XRT1.jpg

Starion

793053_6_full.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger å kjøre den RB4 GT på rallycross banene.

Har Åpen diff foran, og låst bak. Den blir SINNSYKT løsi baken og morsom i svingene da, og det er ikke akurat verdens største prestasjon å rette den opp heller.

Og det er egentlig litt tøft å ligge i nesten 90grader i en sving, og ha bånn gass i et lavt gir. Får ganske pene 4hjuls sladder da.

Men, jeg kjører med grove dekk, og bakkeklaringsreduksjonen er på 0.160m bak og 0.140m foran. Resten er som på vanlig Rallycross oppsett.

Den er egentlig veldig morsom da. :D

-'12 Citroën DS3 Sport

X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, da kjører jeg altfor fort... lol

Har prøvd de litt, men er så sinnsykt dårlig oppsett på de originalt, så blir endel jobb og få satt den opp bra..

har brukt noen timer på xrt setupet mitt kan du si..

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens hellothere

Endelig et norsk sted med en aktiv LFS-tråd.....Dere har ikke noen norsk server oppe å går vel? Hadde vært gøy og kjørt mot noen andre normenn....er ikke så ofte jeg treffer noen fra det langstrakte land på de internasjonale serverne!

Navn: Bilforumet.net S2 Server

Passord: bilspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny pers på blackwood med xrt`n! 1:24,44

hadde vært gromt og fått til en 1:23 runde, de er det under ett sekund ned til verdensrekorden :)

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider