dorf Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 åssen i GRANSKAUEN holder dekka dine? di gjør ikke det, får bare et "drag" og så er dekka flate well Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 wahooo.... har kjøpt meg S2 lisensen nå.... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 server funker ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Det hender du må restarte spillet for å få koblet til. Det skjer hvartfall hos meg en og annen gang. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 server funker ikke Beklager. Glemte å starte den igjen etter omstart av serveren. Men den er oppe igjen nå :) Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 rakanishu fortjener ros for å holde en server åpen 24/7 for oss:) Ikke mange norske servere å velge i, og denne er stabil og rask! Takk takk cheers :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Takk takk! Måtte teste en tysk server istedefor, men der snakka de bare bais og sku hele tia crashe. Su FU Dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 S2 Alpha Patch Q Hello Racers! First... THANK YOU to all those who contributed (content and testing) to the recent series of Test Patches, as we worked through the new language support system and all the complications it involved. It's now easy to type correctly into LFS, in many more languages, including Russian, Greek and Japanese Katakana! There are five new translations as well, and several improvements and fixes. All the changes since Patch P2 are all listed below. New language support : Several updates allowing new translations and new character sets... 6 new codepages in addition to Latin-1 : - Cyrillic, Greek, Central Europe, Turkish, Baltic, Japanese (Katakana) 5 new translations : Russian, Estonian, Serbian, Greek, Polish Automatic codepage selection, when changing keyboard in Windows New text entry system, handles multiple codepages and colours User can select code page manually, if required (press CTRL) Text colours - CTRL + 0 to 7 : change colour / CTRL + 8 : default Can use a comma instead of a full stop when entering a number New ^9 code - restore original colour without changing codepage Autocross editor distance measure display is now translatable CTRL in text input box : click down arrow to show characters Other updates : Pit stop required (yes or OK=done) is now shown in the F12 menu Avoiding invalid key beep on Scroll Lock, Num Lock and Pause Faster text draw by using fewer, bigger textures (less swapping) SHIFT+O now enters options from setup screen (same as in game) Join screen shows selected player and gives access to options "Corrupted NameReply" error message removed from List of Games New /out command - ignored by LFS but seen by InSim programs Controller buttons can be assigned to text keys CTRL+F9-F12 Fixes : FIX : Wrong fuel amount transferred to new player when taking over car FIX : Faulty online host sometimes causing LFS to hang in List of Games FIX : Some missing characters added to Latin 1 code page FIX : "Race Ends : 1" message shown wrongly in garage FIX : KNW filenames depended on selected language FIX : Some changes to the text in braking lessons FIX : Numeric keypad 0,1,2,7,8,9,-,/ keys now work correctly in game FIX : Loss of racing line rubber : "Path info changed" message FIX : Text about upload of 56k modem - in fact 33.6 kbits/sec FIX : Holding SHIFT+X from in-game put LFS into a strange state FIX : Repeated message "Could not load colours - using default" FIX : Crash if track changed when user was in select car screen FIX : No mid-race join option now only active if 2 cars in race FIX : Last key pressed in text box could activate its function FIX : TAB and SHIFT+TAB should now show all cars and not crash FIX : Page Up and Page Down keys generated " and ! characters FIX : Small numerical error in foot-pounds and bar units FIX : Third decimal place of message text size was not saved FIX : Max length player name with a full stop would be corrupted FIX : Various bugs and crashes when using nogfx / invisible host FIX : Some problems with kick/ban and sharing of ambiguous names Download : (Download to LFS folder, right click, "extract to here") http://www.liveforspeed.net/file_lfs...HA_PATCH_Q.zip Dedicated host : (For hosts only) http://www.liveforspeed.net/file_lfs..._S2_DEDI_Q.zip NOTE : This is a compatible patch, that means it can connect to all versions of LFS back as far as 0.5P. There are no physics updates. We know that a lot of people are waiting for them, but we always keep physics updates, track and car changes, multiplayer changes, to a single patch, because each time we do that, the online community is divided and the hotlaps must all be deleted. That's why we don't release single physics updates here and there. The important physics updates are the next thing on the list! Hope you enjoy the Patch Q updates! Have fun! Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Noen som veit åssen prog jeg må ha for å få lagd lfs film? Har prøvd i vegas 5.0, og windows moviemaker, fungrerer ei... Har jo ratt og pedaler nå, og 1140 hk i Xr Gt turbo`n, så d sladder greit bortover sletta, derfor hadde d vært morro å mekka en film.. :) Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Fraps.com tenker jeg fungerer bra. Men jeg tror du må ha kjøpt versjon for å ha noe nytte av det, ellers kan du bare ta opp i 30 sekunder av gangen. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Okay;) Men denna patchen så man får mere hk, en kamerat a meg får ikke tell den:S Står bare error 310 el no i den slengen, noen som veit hva som er gærnt? Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 viss du leser på linken der du lastet ned patchen..så står det nøye ka update du må ha..det fungerer nemlig ikke med den nyeste updaten trur jeg..der er en link der du kan laste ned den updaten du trenger på siden også.. happyhappy Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 viss du leser på linken der du lastet ned patchen..så står det nøye ka update du må ha..det fungerer nemlig ikke med den nyeste updaten trur jeg..der er en link der du kan laste ned den updaten du trenger på siden også.. happyhappy Lasta ned update/patch,eller hva som ligger under selve mecanik prog, men fungerte ikke da heller.. Svarte... :deng Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Lasta ned update/patch,eller hva som ligger under selve mecanik prog, men fungerte ikke da heller.. Svarte... :deng bla framover i tråden..der er flere forskjellige folk som legger ut..en av dem skal funke..funket ikke med meg heller i begynnelsen skjønner du..:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Hva er drag rekordene deres da gutter? med eller uten tweak. det er det samme. her er min rekord: Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg