ealoken Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 ja :op slo deg ;) eeeendelig!! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 7.71 Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Får ikke kjøret fortere en 719km, for ved 720 "resetter" bilen seg til 0 :mad: Men har kjørt fortere en dere på "drag`n" da happyhappy Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Skal nok klare mye lavere. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 det står 755 på mitt. men ja blir resatt til 0. teite spillet :P må kjøre mere drag skjønner jeg. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hey, nå har plutselig mecaniken min slutta å fungere..:S :mad: :mad: :hvaskjera angry angry Hva kan d komme av a? violin Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hey, nå har plutselig mecaniken min slutta å fungere..:S :mad: :mad: :hvaskjera angry angry Hva kan d komme av a? violin om du har lastet ned den siste updaten som er listet lenger oppe i tråden her ..så er det grunnen well Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 om du har lastet ned den siste updaten som er listet lenger oppe i tråden her ..så er det grunnen well D har jeg nok.. :deng åssen får jeg ordna d? damndamn Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 D har jeg nok.. :deng åssen får jeg ordna d? damndamn no er jeg giddalaus..menne..lengre tilbake i denne tråden vi skriver i så har du linken til ditta mechanic greiene..i den tråden..bla bortover..å du vil finne en "update" av eldre type..som passer :) det er beskrevet fint i den tråden i første side HVA update som funker og hva for noen som ikke funker!..les..så går d seg til:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Jævlig tell egglette detta systemet plutselig skulle bli a..:S Leste som du sa, men hjalp ingen ting:P Hmm... Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Jævlig tell egglette detta systemet plutselig skulle bli a..:SLeste som du sa, men hjalp ingen ting:P Hmm... jeg får vel lete opp den riktige til dg da..gimme 1min edit: last ned denne filen: NB: den står der kun ut til kl 00 i kveld..gidder ikke ha slike filer på min store "15Mb" home.no domene.. Extract denne fila i LFS mappa di.. den skal da bytte ut noen filer..for å bli den "eldre" updaten igjen.. se om det funker.. Edit: se Slick`s link under Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Og hvis du er for treg til å laste ned ifra MR_Simba, så la jeg den ut der... http://www.crxsol.com/lfspatch.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Og hvis du er for treg til å laste ned ifra MR_Simba,så la jeg den ut der... http://www.crxsol.com/lfspatch.zip tusen takk..:) da slipper jeg å ha den der :kiss Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Takker, men trur jeg gir opp d prog der jeg, nå fikk jeg ikke åpna lfs etter jeg lasta ned den patchen der... :pray :pray :deng Men men, drifter nesten bedre med orginal bilen , men er alltid litt ekstra morro med mere hk happyhappy.. Takk for bryderiet forresten :pray :pray Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Takker, men trur jeg gir opp d prog der jeg, nå fikk jeg ikke åpna lfs etter jeg lasta ned den patchen der... :pray :pray :deng Men men, drifter nesten bedre med orginal bilen , men er alltid litt ekstra morro med mere hk happyhappy.. Takk for bryderiet forresten :pray :pray vel..det er den jeg har lastet ned å hivet i lfs mappa mi..funket fint..prøvde å overwrite filene i lfs mappa igjen ista bare for å se at de var samme filene som jeg har..og det var det jo.. uansett..mechanic skal virke med DEMOEN..er bare å laste ned den.20mb elr no..prøv det Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg