jas Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 noen som blir med på en litt tidlig nyttårsdrift? sånn ca. nå?? :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 jeg er litt gåen i fingeren :p Det er derfor man har ratt:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 rakanishu: kunne du sette opp en Autocross Layout? Til drifting. Finner mange Her :) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 jeg har fått clutch! se bildet hva skal man med 2 pedaler når man kan ha 4 :lol Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 jeg har fått clutch! se bildet hva skal man med 2 pedaler når man kan ha 4 :lol næmmen smart du dorf! jeg har jo ett sånt ratt til overs, da vet jeg hva jeg skal gjøre:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hva med litt nyttårs-racing i kveld folkens. vært gøy å samla sammen en gjeng og kjørt en liten turnering eller noe. Har endelig fått meg ratt og pedaler nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hva med litt nyttårs-racing i kveld folkens. vært gøy å samla sammen en gjeng og kjørt en liten turnering eller noe. Har endelig fått meg ratt og pedaler nå. er med på noe kjøring jeg! går inn nå jeg ;) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Blir med jeg også. Skal bare ut og pakke inn sveiseapparatet, så logger jeg på :D Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hehehe... tripple drift! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfmasterGTi Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 jeg har fått clutch! se bildet hva skal man med 2 pedaler når man kan ha 4 :lol Åssen får du til å få clutch md et ekstra sett md pedaler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Åssen får du til å få clutch md et ekstra sett md pedaler?? 0 stress, man kobbler til to ratt, og velger den ene pedalen på det extra rattet som clutch. vips så har man mye morro:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 og så de etterlengtede bildene :lol Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Mange tøffe bilder der! skal se om ikke jeg får lagt ut noen flere snart også Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg