Racing_Lars Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hvordan får jeg skins jeg har lagd sev til å virke? de kommer ikke opp der du velger farge oppsett :( må de hete noe spesielt? har sånn XRR_NAVN men kan du ikke velge navn selv eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 når du skal velge farge så lager du ett nytt farge oppsett og går på fargemenyen, nederst der skal det stå teksturnavn, klikk på den og finn xrr_navn din... husk å laste oppsettet opp på lfsworld.net for att andre skal kunne se det... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hadde vært morsomt... Er det noen interesse for dette her da? kiddie Hadde jo vært fett hvis vi ble akseptert :P Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Er det noen interesse for dette her da? kiddie Hadde jo vært fett hvis vi ble akseptert :P jeg blir med jeg... men må trene endel da.. og noen må lage ett offisielt skin vi kan bruke Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Da er vi 3! :D Akkurat nok til å starte et team :D Hvis det her blir noe av kommer foreldra mine til å bli sååååå glade... :P EDIT: Men seriøst, hvis de folka som virkelig er interesert gidder å skrive svar her? For da kan jeg evt. sende en forespørsel om å få godkjent teamet ;) Til nå er vi: Meg Jas Øivind Sandvik Dorf Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Da er vi 3! :D Akkurat nok til å starte et team :D Hvis det her blir noe av kommer foreldra mine til å bli sååååå glade... :P EDIT: Men seriøst, hvis de folka som virkelig er interesert gidder å skrive svar her? For da kan jeg evt. sende en forespørsel om å få godkjent teamet ;) Til nå er vi: Meg Jas Øivind Sandvik Jeg blir med kiddie Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Er det no kjøring i kveld eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 jepps d er kjøring i kveld Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Kommer snart;) Til dere som er med på 24h, kan dere sende navn på PM, fordi de krever fullt navn på skin;) EDIT: hvis flere folk vil melde seg på er det 2 plasser igjen, må melde seg på innen morgendagen, da melder jeg teamet på(og da er det bare å håpe at vi kommer inn! :D) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Sender forespørsel på å være med nå jeg ;) EDIT: Trenger "racing historie" fra dere som er med, dvs. når dere starter,. meritter med GTR-bilene osv. ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hvordan fungerer 24h løpet? kjører alle konstant eller er det en og en på skift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 en og en på skift, regner med at et skift er ca. 1 time Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 racing historie faktisk... har bare drifta for det meste jeg... :D Så jeg må trene MASSE! Håper ikke dere har planer om at vi skal vinne? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Må desverre skuffe dere :( her er svaret: Hey, the 24h race is already full, but there might be a possibility to race in the last 2 races of the season at Westhill and Kyoto National, if some other team drops out. Keep an eye on the forums, we will post a topic to tell people there is an open spot if that happens. Thank you for your interest in our league, Frank Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 jaja... men det var kanskje det beste... tror ikke vi hadde hatt så veeeeldig mye å stille opp med... Men vi kan jo kjøre alikevel... logger på nå jeg... :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg