Go-carter Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Host: Bilforumet.Net S2 Server Passord: Bilspill Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerR Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Må skuffe deg "MR_Simba". Har ikke bredbånd her jeg sitter (ikke utbygd). Kjørte mye på nettet i en stund da jeg klarte å få det gratis, men ikke nå for tiden. Derfor jeg "hotlapper" en del nå. Vet du er god med mange biler, så du kunne sikkert vunnet over meg en del ganger. Men du får klare deg med rekordene mine. Får å se hvilke baner man skal kjøre så må man gå inn på http://www.lfsworld.com , trykke på "S2-hotlaps", så "ranks" og deretter "rank info". Der står banene som må kjøres. Er en bane på hver bil. For å legge inn en hotlap så må man lagre en hotlap-reprise og sende den inn (hotlap charts). Er bare til å teste folkens. Skal ikke mye til for å blir nummer 2 i Norge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Må skuffe deg "MR_Simba". Har ikke bredbånd her jeg sitter (ikke utbygd). Kjørte mye på nettet i en stund da jeg klarte å få det gratis, men ikke nå for tiden. Derfor jeg "hotlapper" en del nå. Vet du er god med mange biler, så du kunne sikkert vunnet over meg en del ganger. Men du får klare deg med rekordene mine. Får å se hvilke baner man skal kjøre så må man gå inn på http://www.lfsworld.com , trykke på "S2-hotlaps", så "ranks" og deretter "rank info". Der står banene som må kjøres. Er en bane på hver bil. For å legge inn en hotlap så må man lagre en hotlap-reprise og sende den inn (hotlap charts). Er bare til å teste folkens. Skal ikke mye til for å blir nummer 2 i Norge! vil at vi heller skal kjøre litt gammeldags race jeg :) kan bli aritg:) si ifra gjerne litt på forehånd når du har mulighet(internetten din) så jeg får øvd litt også babyhmm? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerR Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Er race som er best ja. Men har ikke spilt på nettet på lenge (2mnd?) nå. Spiller ikke LFS på ISDN når man må betale... Er ekstremt sjelden rundt med pc'n, så blir ikke noe race før det kommer bredbånd her (kan bli leenge til, kan komme "snart"). Har blitt en god del hotlapping i det siste, så roer meg sikkert litt ned nå fremover. Begynner å komme til et punkt der det blir tidkrevende å slå nye rekorder. Du får nok heller kjøre med andre på nettet. Eller prøve å slå rekordene mine.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Er race som er best ja. Men har ikke spilt på nettet på lenge (2mnd?) nå. Spiller ikke LFS på ISDN når man må betale... Er ekstremt sjelden rundt med pc'n, så blir ikke noe race før det kommer bredbånd her (kan bli leenge til, kan komme "snart"). Har blitt en god del hotlapping i det siste, så roer meg sikkert litt ned nå fremover. Begynner å komme til et punkt der det blir tidkrevende å slå nye rekorder.Du får nok heller kjøre med andre på nettet. Eller prøve å slå rekordene mine.. :) vel..de banene jeg ville kjøre mot deg i går stats våra slik: Dine: Blackwood: xr gtr 1:10.76 AS national: xr gtr 1:47.23 We International: fz50 gtr 1:53.27 Mine: Blackwood: xr gtr 1:08.63 (merk deg, din beste med Fv8 er 0.03 bedre enn gtr rekorden min) AS national: fz50 gtr 1:43.53 We International: xr gtr 1:34.89 (merk dg, her slår jeg Fv8 tidene dine gitt) ditta med hotlaps er bare tull å bruke tid på synes jeg.. så..en liten quote til av det du sa: "Begynner å komme til et punkt der det blir tidkrevende å slå nye rekorder. Du får nok heller kjøre med andre på nettet. Eller prøve å slå rekordene mine.. " lykke til :hello: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Noen som kunne ha lagt ut et driftingoppsett til FZ50`n? Hadde vært flott, får ikke til et ordentlig selv, merklig nok.. Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Har drifteoppsett til den, kan sende når du er på serveren... Er nok klin likt d alle andre har men, sjekk ut http://www.lfsforum.net, det ligger der... ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Serveren er oppe igjen for dem som ikke har fått med seg det :D :spin Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 EEEEVIG EID! Vi må alle få oss sånne biler! :P http://www.dumpalink.com/media/1137930582/RC_Cars_Drifting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 ikke at d har så mye med lfs å gjøre? Har sånn, bil, er fler her som har d... ;) Sjekk hobbyforumet Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ingen som joiner på BF's sin server? Kjører alene jeg:( Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerR Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 vel..de banene jeg ville kjøre mot deg i går stats våra slik: Dine: Blackwood: xr gtr 1:10.76 AS national: xr gtr 1:47.23 We International: fz50 gtr 1:53.27 Mine: Blackwood: xr gtr 1:08.63 (merk deg, din beste med Fv8 er 0.03 bedre enn gtr rekorden min) AS national: fz50 gtr 1:43.53 We International: xr gtr 1:34.89 (merk dg, her slår jeg Fv8 tidene dine gitt) QUOTE] Ehm... må bare kommentere litt..De to rekordene mine på Blackwood og As national er ok at du sammenligner med. We internasjonal har jeg så vidt kjørt. Er faktisk bare fire biler jeg har kjørt noen runder med på nettet. Du tror vel ikke at 5 test runder en gang med fz50 gtr kan gi en god tid når man på et tidspunkt ikke kunne banen. Står at jeg kjører på 1.32.83 på Westhill med fv8. Når jeg holder over den tiden (med musepekeren) så står det også at jeg har hotlappet tid på 1.24.66. Tror ikke du slår den tiden med en GTR bil.. hehe.. Har forbedret meg betraktelig på mange baner med mange biler i senere tid. Gjelder samme med Fv8 på Blackwood. Kan sikkert kjøre et par runder og knuse den tiden... Blir i mange tilfeller ganske feil å se på tidene mine. Se på hotlap tidene, så ser du hva jeg er god for. Skal ikke legge skjul på at du knuser tidene mine med GTR bilene, men skulle likt å fått deg som motstander i "Main hotlap Rank". :boxing :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Ehm... må bare kommentere litt..De to rekordene mine på Blackwood og As national er ok at du sammenligner med. We internasjonal har jeg så vidt kjørt. Er faktisk bare fire biler jeg har kjørt noen runder med på nettet. Du tror vel ikke at 5 test runder en gang med fz50 gtr kan gi en god tid når man på et tidspunkt ikke kunne banen. Står at jeg kjører på 1.32.83 på Westhill med fv8. Når jeg holder over den tiden (med musepekeren) så står det også at jeg har hotlappet tid på 1.24.66. Tror ikke du slår den tiden med en GTR bil.. hehe.. Har forbedret meg betraktelig på mange baner med mange biler i senere tid. Gjelder samme med Fv8 på Blackwood. Kan sikkert kjøre et par runder og knuse den tiden... Blir i mange tilfeller ganske feil å se på tidene mine. Se på hotlap tidene, så ser du hva jeg er god for. Skal ikke legge skjul på at du knuser tidene mine med GTR bilene, men skulle likt å fått deg som motstander i "Main hotlap Rank". :boxing :) alt i alt..vi kan kjøre race:) det blir artig:) ser fram til når du har mulighet:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Stille på serveren for tiden... folka gått i hi? hehe Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 kommer gjerne i kveld;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg