Yngvejos Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Må ikke stikke dorf. Vannpumpa mi stoppa. Er inne på serveren igjen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Spille i dag? lyst til og sladde litt :hello: Har også fått en ny "sponsor" på Xrt min: :lol Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S|moN Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Noen som veit hvordan man får laget en egen server som blir stående i listen ? Ja, det er det flere som lurer på. Hvordan LAGER jeg min egen "server" ? Får det ikke til å fungere. Ta det med teskje. Er det bare drifting det går i her inne, eller er det andre enn meg som jager rundetider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 hmm, mener å huske det var noen som hadde sierra rs skin. hvem kan skaffe meg det? :D Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Kremt.. dorf:=) Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Nå fant jeg igjen bildet jeg hadde sett også, etter en god del leting. *puh* Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 noen som blir med på litt drifting i dag?:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 noen som blir med på litt drifting i dag?:) Kan spille i kveld jeg! men håper flere også blir med! hellothere Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Har det kommet noen Twik eller hva det het til S2 enda? slik at vi kan trimme bilene osv? NOEN SOM VEIT???? takk for svar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Etter at jeg fikk Cosworth skin'en til dorf (tusen takk dorf ;)) så ble bilen min plutselig så mye sprekere :p ett par bilder fra kveldens økt: Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Ta en runde ved 20 tiden i kveld? Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Ta en runde ved 20 tiden i kveld? er med på den:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 jeg prøver igjen.har det kommet noen TWEAK til S2?????????????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 ja, det finnes.. Men linken ligger lenger bak i tråden her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hmmm, kanskje jeg skal bli litt aktiv her snart igjenn?:P Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg