Zircon Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 a det synses jeg da så absolutt... Fint å få samla hele gjengen igjen snart:=) Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 heisann, la oss ta en felles økt alle sammen i kveld kl 21 ellerno? Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 stikker innpå nå og blir sikkert der i kveld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 La oss ta en samla økt på fredagen i steden....:) Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 KAN NOEN PLEASE hjelpe meg Mekanik delen. Nå har jeg lest GODT på alle forum ( side 34 her på forumet) Jeg har lakt inn pachen.lasta ned mekanic.Jeg kjører spillet,legger ned spillet,opner Mekanic men det står bare at jeg må velge bil. HVA MÅ JEG GJØRE???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Flere som bruker ventrilo voice chat her? Drit kult! Takk til pebsterboy for hjelpen til å installere dette.... Er helt genialt! Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Alle fikk de samme problemene som deg. Jeg laste ned en ny versjon i engelsk og da funka alt, men det skal gå ann å gjøre det i en norsk versjon også. Du burde lese på det engeleske forumet der linkene lå. Der står det mye vettig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Har dere problemer med serveren? Når jeg joiner, skjer det ingenting når jeg trykker på garasje eller bli med i løpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Har dere problemer med serveren?Når jeg joiner, skjer det ingenting når jeg trykker på garasje eller bli med i løpet. Har det samme problemet! :( Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Har det samme problemet! :( her og... kommer ikke ut av online modus heller... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Det har skjedd med meg de siste dagene også... men d gjelder kun bilforum serveren.. Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Serveren funker nå! happyhappy Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Serveren funker nå! happyhappy jupp... jeg og dorf drifter bilene til døde nå :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hmm, får teste, stikker en tur innom nå;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 and then they were three.... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg