Sandvik bros. Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Klar for litt kjøring en kveld? Er lenge siden jeg har spillt på bilforumet serveren. Har kjørt veldig mye fo8 på oval junkies. Håper hele tiden på å slå beste rundetiden min som er 35.44 Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 blir med jeg :)stikker inn på serveren nå hvis noen vil joine happyhappy kult, må bare finne på et team navn, og lage et team skin:) noen ideer til navn og skin? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 kult, må bare finne på et team navn, og lage et team skin:)noen ideer til navn og skin? Jeg kan kanskje prøve på team-skinet :afro Blir ikke noe überavansert hi-tech greier, men kan gi det et forsøk;) Bare finn et navn dere :) Må skaffe meg ratt og lisens snart :( Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 ok, lager et jeg også, ang navn, hva med noe enkelt som: Nor Drifters ?? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Bruker fortsatt dette skinnet jeg :) C & C?? Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Bruker fortsatt dette skinnet jeg :) C & C?? veldig kult! er det ikke noe sånt du planlegger å lakke mx5'n?:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Det skinet var tøft MeSs! :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 veldig kult! er det ikke noe sånt du planlegger å lakke mx5'n?:) Hvis den blir solgt, nei.. men skal bli sånn om jeg ikke selger den :) Iallfall camoen.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Kommer med et forslag til Team navn og skin :) Dette er en WIP! Kommer Viking Drifters på siden :) TO DO LIST: Svart spoiler Skrift på siden Decals ? Noe annet av vinyler på siden? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 ble pen den :) men ikke ha på så alt for mye dekaler, stilig med clean-look også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 What time is it? It's UPDATE time :D Fått gjort endel nå, tar f*** meg lang tid! Fått farge på hele bilen + Viking Drifters på siden :) Ikke be meg skifte skrifta eller no, da blir jeg sur :tannløs Satt i en time bare med den :( Feedback? :) Mangler bare den ene siden nå :) EDIT1: Da er begge sidene endelig ferdig! Siden bilde av den ene siden ligger lengre opp i posten, så poster jeg bare bilde av den andre siden. Vet ikke helt om jeg skal pepre den med decals. Noen forslag? EDIT2: Har lagt på VD + Logoen på panseret! Vad tycks? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 nice nice nice! her er min versjon, liker stilen:D takk til DevilsTower får å ha "tatt" bildene:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 stikker inn på serveren nå, hadde vært fint om noen ble med :) stilig skins btw :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 for sent desverre:(, men hvis vi bruker skinnet mitt, så endrer jeg det for hver enkelt person, setter da på deres navn på sia, og evt deres nettside:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Samme her :D Ble vi enige om å bruke begge? :) Tenker jeg får meg lisens i løpet av uka, så da blir det S2 kjøring:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg