NeonMuffler Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Samme her :D Ble vi enige om å bruke begge? :) Tenker jeg får meg lisens i løpet av uka, så da blir det S2 kjøring:) jeg veit ikke:P, jeg kommer til å bruke mitt, hva du og de andre bruker er opp til dere:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 jeg veit ikke:P, jeg kommer til å bruke mitt, hva du og de andre bruker er opp til dere:) Skulle ikke du stikke a? heyyou Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Snakker dere her om et team til drift på s2 server? eller er jeg helt i koma... hehe :titties: Ps... La oss drifte litt på Bilforumserveren i kveld... kl 8? Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Snakker dere her om et team til drift på s2 server? eller er jeg helt i koma... hehe :titties: Gjør nok det :) Hvilken bil er det folket drifter med her da? Den mest populære liksom? Så kan jeg lage et skin til den og ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Gjør nok det :) Hvilken bil er det folket drifter med her da? Den mest populære liksom? Så kan jeg lage et skin til den og ;) XRT bruker jeg ihvertfall, den og FXR er jo brukt endel ser jeg :) husk å legg ut skinet snart da. blir med å spille endel i kveld ihvertfall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hvis jeg ikke skal skru så kommer jeg også i kveld :) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Legger ut mitt Viking Drifters skin! Har Neon sitt også, men han skal få legge det ut selv:D [VD] Viking Drifters Har en FZ50 Wip nå :) Når jeg skulle prøve den i lfs, var det ingen andre skins enn de som ligger i lfs og default der? :hvaskjera Noen som kan hjelpe meg litt? Er Pro-Kit Template btw, hvis det hjelper noe? :( Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 legger min ut snart, skal bare fikse litt på den:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 fikset litt smått, men her er skinnet, har lasta det opp på lfsworld.net. så er bare å bruke det:) men HVEM er med i teamet?, jeg og Devilstower er med, virker som 2-tak også er det:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hvis jeg ikke skal skru så kommer jeg også i kveld :) jøss dorf..oss må vike fra dem:p ta noe ford motorsport greie for oss:D Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Inlegg nr 1000 på meg-... thæhæhæhæ Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Noen som vet om den Voucher Code'n var jævla viktig? :S Ploppa opp en mail mens jeg var på den siden med den på, og som vanlig trykka jeg på mailen uten å tenke meg om :( Så da bytta den jo til hotmail siden :scared Og når jeg gikk tilbake igjen var siden expired :( 1 ting til: Når jeg skal gå online, så står det "Online passord passer ikke" :hvaskjera *Hope I didn't screw everything up before I even got started:(* EDIT: Fiksa det siste, men det første lurer jeg fortsatt på! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Spiller nå, noen som vil joine? :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Nå har jeg endelig rota meg til å laste ned driveren for rattet mitt! Laster ned demoen til LFS i tillegg, håper snart økonomien bedrer seg så jeg kan kjøpe hele pakka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggyD Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Vil anbefale alle som spiller LFS å registrere seg på dette forumet : LFS Norge Forum Her kan vi avtale løp, og vi kan prøve å starte en liten gjeng som møtes til dyst av og til, eller når det passer. Så får vi samlet det på et sted. Snakkas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg