bluejudas Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hei, Jeg prøver å dra i gang et LFS miljø i Norge. Et nettsted hvor vi kan arrangere Liga og andre ting. Foreløpig har jeg ikke akkurat kommet så langt, men har satt opp et forum under lfs.heitmann.net (eget domene kommer hvis interessen er stor nok) Hvis det allerede finnes noe lignede vil jeg legge ned hele prosjektet, men jeg har ikke funnet noe så langt!? Dere er velkommen... Jeg har satt opp en LFS server under navnet LFS Norge. Foreløpig er ikke hosting miljøet så stabilt, men jeg håper det bedrer seg etterhvert. ~b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 vist dere skal arangere alt mulig,dere kunne ikke starta med å svare på spm da? hvordan i helvette får man mekanic til å virke?????? linker til pacher osv osv ++++forklaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 vist dere skal arangere alt mulig,dere kunne ikke starta med å svare på spm da? hvordan i helvette får man mekanic til å virke?????? linker til pacher osv osv ++++forklaring Du får ikke brukt Mecanik online uansett. Hva er vitsen med og drive og legge inn mye drit til LFS??? Genialt spell sånn det er. Finn deg et aent spell om du skal drive og legge inn drit!!!!!!!!! Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Har ikke brukt Mecanik, men til LFS S1 bruker jeg LFSTweakPro_03H.exe hvis jeg skal ha det litt gøy i single mode. Kan stille motorvolum, turbotrykk, dekk dim osv. Har laget meg noen setups på GT Turbo med 710hk rwd og 1688hk awd som kan være artig å leke med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Har ikke brukt Mecanik, men til LFS S1 bruker jeg LFSTweakPro_03H.exe hvis jeg skal ha det litt gøy i single mode. Kan stille motorvolum, turbotrykk, dekk dim osv. Har laget meg noen setups på GT Turbo med 710hk rwd og 1688hk awd som kan være artig å leke med. JEPP....det har jeg å gjort.sinsykt morro.men vil herje litt på 2ern nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Du får ikke brukt Mecanik online uansett. Hva er vitsen med og drive og legge inn mye drit til LFS??? Genialt spell sånn det er. Finn deg et aent spell om du skal drive og legge inn drit!!!!!!!!! :ssip: 1: Jeg skal ikke kjøre online. 2:Du skal bare drite i hva jeg legger inn til LFS S2 3:Du skal bare drite i hva jeg spiller å hva jeg vil. Fordi du liker å leke med barbi gidder ikke jeg det.Å selv om jeg liker å svi av noen timer med LFS S2 å Mekanic,så trenger ikke du like det.skjønner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 JEPP....det har jeg å gjort.sinsykt morro.men vil herje litt på 2ern nå... me too, ingen som har forklart meg hvordan jeg får det til å funke heller... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 *kremt* litt F1 drifting:D og det beste var at jeg holdt den, og snurra ikke på slutten:) bilder: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 :ssip: 1: Jeg skal ikke kjøre online. 2:Du skal bare drite i hva jeg legger inn til LFS S2 3:Du skal bare drite i hva jeg spiller å hva jeg vil. Fordi du liker å leke med barbi gidder ikke jeg det.Å selv om jeg liker å svi av noen timer med LFS S2 å Mekanic,så trenger ikke du like det.skjønner? TOSK :wave Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Stikker inn en liten tur nå:) håper det er noen der! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Begynte nettopp å spille dette igjen etter en liten pause. Jeg fikk rattet mitt til å virke. Så var det drifting. Men er det noen som har ett bra drifte opsett til en av bilene på demoen? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluejudas Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg har startet noe jeg kaller Maraton-Cupen på LFS Norge. Dette skal være noe som ligner Gummi-Cupen på SDRA sine sider. Alle er velkomment til å delta, men husk å følg de reglene som gjelder! Se http://heitmann.net/lfsBB/viewforum.php?f=4 for mere informasjon! Lykke til! ~b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluejudas Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 http://www.lfsnorge.net/ er nå opprettet... Når din dns er oppdatert vil du kunne nå siten. Forumet er flyttet til http://www.lfsnorge.net/forums/ Jeg kommer til å legge på design på websidene osv senere... ~b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 knallbra bluejudas!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Whhhoooot!!! Får ikke logga inn på forumet jo... og jeg er allerede registrert... Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg