Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg prøver å dra i gang et LFS miljø i Norge. Et nettsted hvor vi kan arrangere Liga og andre ting. Foreløpig har jeg ikke akkurat kommet så langt, men har satt opp et forum under lfs.heitmann.net (eget domene kommer hvis interessen er stor nok)

Hvis det allerede finnes noe lignede vil jeg legge ned hele prosjektet, men jeg har ikke funnet noe så langt!?

Dere er velkommen...

Jeg har satt opp en LFS server under navnet LFS Norge. Foreløpig er ikke hosting miljøet så stabilt, men jeg håper det bedrer seg etterhvert.

~b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vist dere skal arangere alt mulig,dere kunne ikke starta med å svare på spm da? hvordan i helvette får man mekanic til å virke?????? linker til pacher osv osv ++++forklaring

Du får ikke brukt Mecanik online uansett. Hva er vitsen med og drive og

legge inn mye drit til LFS??? Genialt spell sånn det er. Finn deg et aent spell om du skal drive og legge inn drit!!!!!!!!!

(x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt)

(o) Vw Vento 94mod

(o) Vw Caravelle 1,6d 89mod

(o) Vw Boble 1200 64mod

(x) Vw Boble 1300 66mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt Mecanik, men til LFS S1 bruker jeg LFSTweakPro_03H.exe hvis jeg skal ha det litt gøy i single mode. Kan stille motorvolum, turbotrykk, dekk dim osv. Har laget meg noen setups på GT Turbo med 710hk rwd og 1688hk awd som kan være artig å leke med.

JEPP....det har jeg å gjort.sinsykt morro.men vil herje litt på 2ern nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke brukt Mecanik online uansett. Hva er vitsen med og drive og

legge inn mye drit til LFS??? Genialt spell sånn det er. Finn deg et aent spell om du skal drive og legge inn drit!!!!!!!!!

:ssip:

1: Jeg skal ikke kjøre online.

2:Du skal bare drite i hva jeg legger inn til LFS S2

3:Du skal bare drite i hva jeg spiller å hva jeg vil.

Fordi du liker å leke med barbi gidder ikke jeg det.Å selv om jeg liker å svi av noen timer med LFS S2 å Mekanic,så trenger ikke du like det.skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ssip:

1: Jeg skal ikke kjøre online.

2:Du skal bare drite i hva jeg legger inn til LFS S2

3:Du skal bare drite i hva jeg spiller å hva jeg vil.

Fordi du liker å leke med barbi gidder ikke jeg det.Å selv om jeg liker å svi av noen timer med LFS S2 å Mekanic,så trenger ikke du like det.skjønner?

TOSK :wave

(x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt)

(o) Vw Vento 94mod

(o) Vw Caravelle 1,6d 89mod

(o) Vw Boble 1200 64mod

(x) Vw Boble 1300 66mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider