Go-carter Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 pøh, har havarert motoren jeg :P Bare ligge i fullspeed i slutten av dragstripa reeeeeeti 1.gir... :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Sikkert litt domt spørsmål men,hvordan spinner man på lfs med ratt? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 spinner? Hva tenker du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 hvis han mener å burne, så er det vel bare å stille bremser helt foran, låse de og gasse som faen? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 nei nei.. du stiller ikke noe om på bremsefordelinga. men mindre du er n00b :D det du er nødt til å enable, er separate throttle/brake axis. hvis ikke vil bremsen motvirke gassen. så er det bare å ruse motoren i 1.gir og slippe clutchen og trå -forsiktig- på bremsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Takk for hjelp:) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 her er skins jeg har laget til Viking Drifters, de er lastet opp lfsworld, så det er abre å bruke dem:) har lagd til 5 biler, lager sikkert til flere:) når dere lagrer dem, så MÅ dere kalle dem XXX_VikingMember , ellers vil dem ikke virke;) til FXR: til FZ5: til XRT: til RB4: til XRG: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 noen som kommer på eller??? sitter og kjører nå... eneste pausene jeg kommer til å ta er for å hente fôr og dass besøk :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 går innpå LFS Norge Drifting nå jeg :) er åpen server der så flere bruker å stikke innom. noen som joiner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Får vel prøve meg på onlinekjøring snart. Situasjonen nå er at min stasjonære pc ikke klarer å kjøre LFS, men min bærbare gjør. Problemet der, er at plassen jeg rigger opp med ratt og pedaler i stuen gjør at internettkabelen ikke rekker bort til laptopen (+ forcefeedbacken lager ganske irriterende lyd for resten av husholdningen). Ny stasjonær PC er bestilt, men jeg vil spille nuh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg regner med å spille fra 17-18 tiden i dag og utover hvis flere blir med..! masse drifting. Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 la til et team skin til, til RB4:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Faen ass:( Merker at det er lenge siden jeg har spilt nå.. Kjører jo som at jeg skulle hatt 5 i promille :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ingen som spiller demon her eller? alacocaina Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 få inn flere folk på serveren a... vi var faktisk 6-7 stykker ista, men nå er vi bare 4... :( Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg