70c Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg kommer sikkert inn en gang i løpet av morgendagen, hvis internettkoblingen blir oppegående. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 i morra kommer jeg ikke på før utpå kvellinga tror jeg... er optatt fram til 21-22 Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg får bare ikke til å sette pedalene til separate akser. Hvordan skal jeg gå frem for å gjøre dette? I menyen ser jeg dem på felles akse, Y-aksen om jeg ikke husker feil. Ratt og pedaler er av typen Logitech WingMan Formula Force GP. Når jeg gasser og samtidig bremser, bremser den ikke, men får samme effekt som om jeg skulle gått av gassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg får bare ikke til å sette pedalene til separate akser. Hvordan skal jeg gå frem for å gjøre dette? I menyen ser jeg dem på felles akse, Y-aksen om jeg ikke husker feil. Ratt og pedaler er av typen Logitech WingMan Formula Force GP. Når jeg gasser og samtidig bremser, bremser den ikke, men får samme effekt som om jeg skulle gått av gassen. du må gå inn på driverinstillingene på rattet ditt, du finner de i kontrollpanelet(i windows) var ihvertfall sånn jeg gjorde det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 har samma problem jeg også:S tror rett og slett at rattet er for gammelt til å kunne bruke begge pedalene samtidig:P Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hvaslags har du? Jeg har microsoft sidewinder fra 1998 elns, og her funker det fett med separate akser!(aldri hatt noe annet heller.. :S) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hmm, står "Thrustmaster force feedback racing wheel" er ferrari logo på rattet. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 ENDA et nytt team skin, denne gangen til XRG :) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Ikke noe moro å sladde alene... :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 har sitti på hwx nå og twinna med to svenkser i nesten en halvtime...:P slitsomt! kommer kansje litt seinere;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teeg Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hmm, står "Thrustmaster force feedback racing wheel"er ferrari logo på rattet. Samme som jeg har, det. Det har jeg brukt så mye nå at venstresiden har mistet mønsteret :P Men jeg og sliter med at jeg bare har en akse. Det er nok bare sånn det rattet er, men jeg vet om et par andre ratt som har en driversetting for akkurat dette. Det har ikke akkurat plaget meg så innmari, though, siden jeg ikke blander gass/brems i et løp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Samme som jeg har, det. Det har jeg brukt så mye nå at venstresiden har mistet mønsteret :P Men jeg og sliter med at jeg bare har en akse. Det er nok bare sånn det rattet er, men jeg vet om et par andre ratt som har en driversetting for akkurat dette. Det har ikke akkurat plaget meg så innmari, though, siden jeg ikke blander gass/brems i et løp. vel..det er en stor fordel å blande gass å brems i løp :) det gjelder vel stort sett xrr og fxr bilen (turbo) det jeg mener er at du kan lade trykket gjennom svingen så har du fult trykk ut av svingen:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 bare å bruke clutch i noen få millisekunder så er ladetrykket det :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg får bare ikke til å sette pedalene til separate akser. Hvordan skal jeg gå frem for å gjøre dette? I menyen ser jeg dem på felles akse, Y-aksen om jeg ikke husker feil. Ratt og pedaler er av typen Logitech WingMan Formula Force GP. Når jeg gasser og samtidig bremser, bremser den ikke, men får samme effekt som om jeg skulle gått av gassen. Jeg har samme ratt som deg men har ingen problem med å få det til å være separate akser. Gå inn her: http://www.wingmanteam.com/latest_software/latest_soft_xp.htm å last ned programmet. Når du har installert det.. Så må du åpne programmet, gå inn på Alternativer, så på Globale utstyrsinnstillinger. Så ser du på Ratt innstillinger.. Er den huka av på "Rapporter kombinerte pedaler", så fjerner du den huken.. Så skal det funke.. Håper jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Viking Drifters har nå en hjemmeside!! besøk den, og bli medlem:) http://vikingdrifters.proboards54.com/index.cgi Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg