Sandvik bros. Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hva slags server spiller folket på nå om dagen??? Savner litt god gammel drifting med dere andre her på bilforumet. Går kun i fo8 på oval junkies her om dagen. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ser at det er en LFS Norge server oppe, men da den er låst til kun FOX, så er det uaktuelt å bli med, desverre. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hva slags server spiller folket på nå om dagen???Savner litt god gammel drifting med dere andre her på bilforumet. Går kun i fo8 på oval junkies her om dagen. lurer på å begynne å spille igjenn sånn som "i gode gammle dager" :coplight Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ser at det er en LFS Norge server oppe, men da den er låst til kun FOX, så er det uaktuelt å bli med, desverre. bruker å spille på LFS Norge Drifting, jeg. er ofte noen inpå der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hmm, holder for det meste til på hwx med driftekåte svensker, men hvis vi får satt opp fast tid hver dag? si, 21.00-24.00? altså da er det hyggelig trening der? ;) Til [VD] folka: ser dere har diskutert server, stasjonære pc'n min er tilnærmet oppe 24/7(er med påsånn uptime-project), så kan godt drifte [VD] server ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ser at det er en LFS Norge server oppe, men da den er låst til kun FOX, så er det uaktuelt å bli med, desverre. Den er låst til FOX for trening til Maraton-Cupen, som blir/ble kjørt nå i kveld. Så regner med at det er flere biler der i løpet av uka ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 faen, er turneringa i dag?! :( glemte det :'( Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Kunne ikke se noen innpå hverken Bilforumet eller LFS Norge Driftingen i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Både jeg og Zircon spillte litt rundt kl 18 i går. Få til noe i morra kveld(søndag) kl 21 og utover på lfs norge drifting? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Jeg er med i morra kveld kl 21 og utover. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Det blir jeg med på Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 hvem server blir det spilt på???!!! noen som er med en runde nå? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 ! noen som er med en runde nå? Jeg er med på bilforumet serveren. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 skulle det ikke spilles ikveld da kara???? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg oxo trodde det. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg