jas Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg oxo trodde det. Spille litt vi da? (som vanlig :D ) Bilforumet serveren? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Noen som blir med nå eller? :cab Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Kommer inn straks Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ehhhh hva er passordet til bilformet.net sin LFS server? Har handla spillet og bygd meg "konsoll" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ehhhh hva er passordet til bilformet.net sin LFS server?Har handla spillet og bygd meg "konsoll" :P bilspill ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 noen som skal spille i kveld? Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg er med.tidsponkt? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg er med.tidsponkt? Jeg er med i 21 tida :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ok Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Har lasta ned demoen, og spiller med ratt og pedaler.. Rattet er egentlig til ps2, men kan tydeligvis brukes til PC også via USB. Problemet er at det ikke er noe "Force Feedback" i rattet, det kun sentrerer. Hva kan jeg gjøre med det? Er det ratt og pedalsettet jeg har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hvis det har ForceFeedback må du se i LFS-menyen om det er deaktivert/satt ned på lav styrke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Funker ikke nå heller.. Andre forslag til hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 jeg har også dette rattet... funker det å spille LFS med det? er det bare å plugge det inn?? Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Etter at jeg fikk Cosworth skin'en til dorf (tusen takk dorf ;)) så ble bilen min plutselig så mye sprekere :p ett par bilder fra kveldens økt: JÆVLA NICE!!! hva er det du bruker for og bytte fronten.?? og hvor og åssen lagrer du det?? og hvor fikk du fronten fra?? Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 JÆVLA NICE!!! hva er det du bruker for og bytte fronten.?? og hvor og åssen lagrer du det?? og hvor fikk du fronten fra?? Det er en skin, du bruker et bildebehandlingsprogram og lagrer som JPEG, og hiver dette inni skins-mappen der du har lagret LFS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg