Edvin Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 gå inn på kontoen din på http://www.liveforspeed.net og endre ONLINE passord ;) så endrer du til samme inne i lfs ;) Tusen takk for hjelpen, skal prøve det straks:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 er litt morro å ha en drakt som ikke alle har:) lagde en drakt til VD:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Jævli nice, Christian! :D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hva er passordet til Bilforumet.net S2 Server? Vil være med på moroa :) Kjøpte lisens på spillet nå i kveld. Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hva er passordet til Bilforumet.net S2 Server? Vil være med på moroa :) Kjøpte lisens på spillet nå i kveld. Velkommen skal du være :) passordet er: bilspill Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Også må jeg reklamere litt for LFSN :) Meld dere inn HER folkens! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hva er passordet til Bilforumet.net S2 Server? Vil være med på moroa :) Kjøpte lisens på spillet nå i kveld. Trodde du sa nytt Ratt jeg...blah kan også nevne... LFS Forum Fuel Control (Til å beregne bensin mengde til løp, ikke viktig nå?) Er også en side med masse setups, men den kan ikke jeg:( Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Trodde du sa nytt Ratt jeg...blah kan også nevne... LFS Forum Fuel Control (Til å beregne bensin mengde til løp, ikke viktig nå?) Er også en side med masse setups, men den kan ikke jeg:( Å nei. Rattet mitt er snart ett år gammelt. Logitech DFP (GT4 rattet) selvfølgelig ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Lasta ned spillet, å prøver å drifte med mus. Sykt følsomt..:P Prøvde åsså å kjøre litt bilcross. Tror ikke jeg hadde bilen rett en eneste gang..P: Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Faen hele LFS S2 har vært en fiasko for min del.. Uansett hva jeg prøver kommer det: "Brukernavnet ble ikke funnet" Når jeg skal finne servere med S2... Har sendt mail til LFS for å få pengene refundert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Da må du har gjort noe feil edvin. Fiks nytt brukernavn og prøv igjen. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hørte fra en kamerat boende i South City i dag, at en RÅ FZ5 hadde drifta forbi han i syyyk fart i går natt, og 2min etter hørte han et sinnsykt smell! Så han løp bort og så, men dessverre hadde han ikke med seg kameraet akkurat da, så han måtte vente til i dag tidlig for å få et bilde av det. Sjåføren ligger visst på sykehus nå, håper det går bra med han!:shake :confused: Ser ut som det har gått heftig for seg! Likte dere historien eller? :D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hehe, fett det dekksporet!:P noen mods fra meg: litt carbon interiør, og nytt ratt:) også sota baklykter og klare blinklys på siden jeg kommer til å lage litt mere avansterte mods senere, må bare lære meg det først:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hehe... føreren din ser ut som en Alien :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 PSP i dashbordet er et must i alle driftebiler :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg