Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei,

Jeg har kanskje postet dette før, men Viking Drifters ([VD]) har som "mål" å samle store deler av LFSdrifterne i ett og samme team. Så derfor ber jeg dere som bruker LFS mest til å drifte: meld dere inn! Det er ikke noe plikt til å måtte trene hver dag eller være med i konkurranser og slikt! Bare vi får samlet hverandre, så kan vi gi hverandre tips, skins, setups osv! Tenk litt på det gutter og evt. jenter som driver med dette! Si ifra til meg eller NeonMuffler HER eller på pm:)

Bli medlem HER

Er det noe du lurer på, treffer du meg ellers sidelengs på banen på LFS Norge drifting, HWX Drift session 2 eller Bilforumet S2 server ;)

Mvh

[VD]devilsTower

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har kanskje postet dette før, men Viking Drifters ([VD]) har som "mål" å samle store deler av LFSdrifterne i ett og samme team. Så derfor ber jeg dere som bruker LFS mest til å drifte: meld dere inn! Det er ikke noe plikt til å måtte trene hver dag eller være med i konkurranser og slikt! Bare vi får samlet hverandre, så kan vi gi hverandre tips, skins, setups osv! Tenk litt på det gutter og evt. jenter som driver med dette! Si ifra til meg eller NeonMuffler HER eller på pm:)

Bli medlem HER

Er det noe du lurer på, treffer du meg ellers sidelengs på banen på LFS Norge drifting, HWX Drift session 2 eller Bilforumet S2 server ;)

Mvh

[VD]devilsTower

Meld dere inn?! :P

Måtte igjennom hard oppkjøring for å få lov jeg...:P :D hehe....

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld dere inn?! :P

Måtte igjennom hard oppkjøring for å få lov jeg...:P :D hehe....

Jeg kjørte bare litt sammen og spurte DevilsTower om hvordan man ble med i VD. "Sånn, nå er du med", sa han bare :P

Men hva slags oppkjøring måtte du gjennom? Jeg vil og! :D Vise at jeg kan ;)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit om d går ann å få skifta dumpventil på bilene her?:confused: :confused:

Synes denna *pptssshhh* på XRT`n er litt kjedelig.. Hehe.

:phatyo

joda ..du kan skifte lyd..jeg har en anna dump, den kvitrelyden..hvis du skal ha den så kan du få den, men ikke kom å klag etterpå:)

ta vare på gammle fila så du kan sette den tilbake om nye ikke faller i smak:

skal opp i denne mappen: LFS\data\snd

filen skal hete det samme som den gamle seff:)

GET it

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider