Taviren Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 nice karer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Gidder noen å komme inn på serveren og sende meg noen drifteoppsett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hei, Jeg har kanskje postet dette før, men Viking Drifters ([VD]) har som "mål" å samle store deler av LFSdrifterne i ett og samme team. Så derfor ber jeg dere som bruker LFS mest til å drifte: meld dere inn! Det er ikke noe plikt til å måtte trene hver dag eller være med i konkurranser og slikt! Bare vi får samlet hverandre, så kan vi gi hverandre tips, skins, setups osv! Tenk litt på det gutter og evt. jenter som driver med dette! Si ifra til meg eller NeonMuffler HER eller på pm:) Bli medlem HER Er det noe du lurer på, treffer du meg ellers sidelengs på banen på LFS Norge drifting, HWX Drift session 2 eller Bilforumet S2 server ;) Mvh [VD]devilsTower Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hei, Jeg har kanskje postet dette før, men Viking Drifters ([VD]) har som "mål" å samle store deler av LFSdrifterne i ett og samme team. Så derfor ber jeg dere som bruker LFS mest til å drifte: meld dere inn! Det er ikke noe plikt til å måtte trene hver dag eller være med i konkurranser og slikt! Bare vi får samlet hverandre, så kan vi gi hverandre tips, skins, setups osv! Tenk litt på det gutter og evt. jenter som driver med dette! Si ifra til meg eller NeonMuffler HER eller på pm:) Bli medlem HER Er det noe du lurer på, treffer du meg ellers sidelengs på banen på LFS Norge drifting, HWX Drift session 2 eller Bilforumet S2 server ;) Mvh [VD]devilsTower Meld dere inn?! :P Måtte igjennom hard oppkjøring for å få lov jeg...:P :D hehe.... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Meld dere inn?! :P Måtte igjennom hard oppkjøring for å få lov jeg...:P :D hehe.... Jeg kjørte bare litt sammen og spurte DevilsTower om hvordan man ble med i VD. "Sånn, nå er du med", sa han bare :P Men hva slags oppkjøring måtte du gjennom? Jeg vil og! :D Vise at jeg kan ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hehe, det var før det, nå tar vi inn alle som er Norske og drifter:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hehe... Var sånn før ja... Har ikke giddet å oppdatere posten =P Men som regel er det bare å showe litt i noen svinger, så er du med;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Det er ikke mulig å tweake W, ENDA.. men det kommer.. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ingen som er med på litt drifting i kveld da? Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er med jeg. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 d går jo ikkje ann å bruke ratt å pedala på d iallefall så må d være nåkka galt me ratte og pedalan mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 d går jo ikkje ann å bruke ratt å pedala på d iallefall så må d være nåkka galt me ratte og pedalan mine Har du driver til det, har du kalibrert det, har du satt ratt og pedaler til å være kontroller i LFS, har du kalibrert det i spillet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 eneste som funker i LFS ER ratt og pedaler... så ja, det må være noe gæernt med det du har!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Noen som veit om d går ann å få skifta dumpventil på bilene her?:confused: :confused: Synes denna *pptssshhh* på XRT`n er litt kjedelig.. Hehe. :phatyo Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Noen som veit om d går ann å få skifta dumpventil på bilene her?:confused: :confused: Synes denna *pptssshhh* på XRT`n er litt kjedelig.. Hehe. :phatyo joda ..du kan skifte lyd..jeg har en anna dump, den kvitrelyden..hvis du skal ha den så kan du få den, men ikke kom å klag etterpå:) ta vare på gammle fila så du kan sette den tilbake om nye ikke faller i smak: skal opp i denne mappen: LFS\data\snd filen skal hete det samme som den gamle seff:) GET it Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg