støleja Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hva står LFS S2 for?:) virker som et morro spill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 joda ..du kan skifte lyd..jeg har en anna dump, den kvitrelyden..hvis du skal ha den så kan du få den, men ikke kom å klag etterpå:)ta vare på gammle fila så du kan sette den tilbake om nye ikke faller i smak: skal opp i denne mappen: LFS\data\snd filen skal hete det samme som den gamle seff:) GET it FINNER IKKE SIDEN, jeg å vil ha den lyden,vert fint om du la den ut et annet sted å linket den opp her en gang til.Må bare ha den,er så lei psjjjj. TAKK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 fikk den til nå...:bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hva står LFS S2 for?:) virker som et morro spill Live for Speed S2 link:Her Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 morro med en annen dump.Har dere andre her inne noen dump lyder å gi ut da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
støleja Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 fy flate for et morro spill! men jeg må få unlocka det så jeg kan kjøre alle banene og alle bilene, for jeg har bare prøvd med de som er der fra før.. har faktisk fått litt kontroll i løpet av en dag med spilling:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 fy flate for et morro spill! men jeg må få unlocka det så jeg kan kjøre alle banene og alle bilene, for jeg har bare prøvd med de som er der fra før.. har faktisk fått litt kontroll i løpet av en dag med spilling:) Skal du ha alle banene og bilene, vær så snill å kjøp det, ikke crack:) Er verdt de 280kronene de koster! Og BTW; gleder meg som en unge til Patch R kommer! Blir snart gæren, har sittet å ventet på den hele påsken! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Og BTW; gleder meg som en unge til Patch R kommer! Blir snart gæren, har sittet å ventet på den hele påsken! Snart? Du har ikke virket tam hele påsken:D K.I.S.S. mate:) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
støleja Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jeg skal kjøpe det ja! det klør i fingrene mine:D menne, må få til en måte å få betalt på, for jeg er jo under 18, og da kan jeg ikek bruke mitt eget kort, og mamma og pappa vil ikke betale! så jeg får spørre onkelen min! han gjør det alltid;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 joda ..du kan skifte lyd..jeg har en anna dump, den kvitrelyden..hvis du skal ha den så kan du få den, men ikke kom å klag etterpå:)ta vare på gammle fila så du kan sette den tilbake om nye ikke faller i smak: skal opp i denne mappen: LFS\data\snd filen skal hete det samme som den gamle seff:) GET it Den var så mye bedre!!:disco :drive2 Hvor har du fått den fra forresten? Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 BF1 og CMX Viewer S2R alpha er nå kommet ut :D Sitter enda å venter på patchen da:( Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 noen som skal drifte litt idag ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shorty40 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 hvordan fikser man nye skins? Siter <00`Polaris Rmk 700> <98`Polaris Xcr 440 Sp> <03`Rieju Mrx Castrol> <Saab 9000i> <Daifo Homoscooter> <110cc Pitbike> With NÆÆÆÆÆS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hvordan fikser man nye skins? Skal du ha egne, kan du f.eks gå på sider som LFSForum eller Master Skinnerz, eller du kan gå i skins_x mappa di (hvis du har lisens) å ta derfra og legge de inn i skins mappa di:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ny patch i dag! Hello racers! We are pleased to announce the release of S2 ALPHA Version S :) As you know it includes the BMW Sauber racing car, tyre and aero physics improvements, and many other updates. http://www.liveforspeed.net/ Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg