Sin Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Spilling i kveld? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Kan Vi Ta Det Klokka 9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 jg er klar :deng Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Det står at tjener har ulik program kode!??!?!? Jeg vil spille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Å andre ganger reagerer den ikke på kontra i det hele tatt:) legger vel over for mye da tenker jeg. Vanskelig å få feelingen Har du force feedback-ratt? Da er det mye lettere å få feelingen på bilen. Man kjenner veigrepet i rattet! :D Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Har du force feedback-ratt? Da er det mye lettere å få feelingen på bilen. Man kjenner veigrepet i rattet! :D Force feedback gjør ofte at ratting blir vanskelig og treigt. Man må ut med noen kroner for å få noe som er verdt å bruke. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Force feedback gjør ofte at ratting blir vanskelig og treigt. Man må ut med noen kroner for å få noe som er verdt å bruke. godt mulig de billige gir lite feeling, men mitt gamle Microsoft ratt fra 2002 er helt suverent. Skal man rette opp en sladd er rattet mer enn villig. enkelte bilspill kan man til og med la rattet rette opp sladden selv :-P Skal man svinge på grensen av skrens kjenner jeg når bakenden slipper. Men husk, mange spill har dårlig støtte for FF, som gjør at det blir treigt og vanskelig. noen spill har bare "rumble-pack"-funksjon for force feedback (NFS-serien er dårlige) Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 forumla force gp rattet mitt er helt suverent det også når det gjelder FF :) Tror du må prøve deg noen andre spill.... Prøv noen rally spill(richard burns rally f.eks) så finner du ut at det er ganske morsomt og fungerer greit :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 kjøring i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hva er LFS? gidder ikke se gjennom 7 sider :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Synd for deg :D Tar ca 9 sekunder å søke på google. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Synd for deg :D Tar ca 9 sekunder å søke på google. Ja eller søke her på forumet. http://www.liveforspeed.net Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 kjøring i dag? med noen drifte pauser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Har du force feedback-ratt? Da er det mye lettere å få feelingen på bilen. Man kjenner veigrepet i rattet! :D Jeg bruker bare musa jeg. Mye enklere med ratt eller. Dette er iallefall umulig :P Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg bruker bare musa jeg. Mye enklere med ratt eller.Dette er iallefall umulig :P ratt er jo klar best:P ikke noe å tenke på:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg