Zircon Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hva skjer? Kommer ikke inn på verken LFS drift serveren eller Bilforumet serveren.. "tjener har forskjellig programkode" Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hva skjer? Kommer ikke inn på verken LFS drift serveren eller Bilforumet serveren.. "tjener har forskjellig programkode" Det er kommet ut en ny patch til LFS. "Patch T" Last den ned, kopier alle filene i LFS mappa, og prøv på nytt. Om det ikke fungerer er det bare å forklare problemet så finnes det nok en annen løsning ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Bare lasta alt ned på nytt.. Da fikk jeg det til... Ble litt trøbbel i starten seh.. Men nå er jeg back in the game igjen.. Lenge siden jeg har spilt dette nå... Håpe noen kommer innpå i kveld en gang.. Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Er det ikke noen andre kameravinkler enn inni bilen? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Er det ikke noen andre kameravinkler enn inni bilen? jo, trykk på C trur jeg..husker ikke..bare trykker når jeg trenger den..er noen mellom x->m knappene:p Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 jo, trykk på C trur jeg..husker ikke..bare trykker når jeg trenger den..er noen mellom x->m knappene:p Hos meg er det V, men jeg har stilt på så mange knapper at jeg aner ikke lengerblah Mener å huske at C er clutch... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Tror nok det er V jeg. Er iverftall V hos meg også. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hei,noen her som kan forklare meg hva jeg må gjøre for å få gass og brems (burnout) til å fungere når jeg bruker ratt og pedaler? Skjer ingen ting når jeg har både gass og brems inne samtidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Da har du nok dem på samme akse? Tror dette står bra forklart på LFS Norge sine sider. Legger med et lite bilde til hjelp :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 var nok litt kjapp ja, men takk=) testet det nå slik det var på bilde men når de står seperat virker hverken gass eller brems:shake Når jeg først er gang her..hva bør wheel turn stå på? Har hatt 180grader og det har vært helt jævlig. Var sinnsykt mye bedre med 640 som var på bildet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Det spørst vel litt på hvilket ratt du har. Jeg har på 180 grader og det funker helt fint på mitt rat(Microsoft Sidewinder Pro). Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 har logitech wingman formula force gp ratt. Er ikke til å sammenlikne mellom å ha 180 og 640 grader hos meg hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Skal se om jeg får til ett annet bilde :) Jeg bruker 200, 360 er også fint og 640 :D Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hva er forskjellen på å ha det på 200 og 640grader egentlig a? Men ingen som vet hva grunnen er til at jeg ikke får brukt gass og brems presset inne samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 hva er forskjellen på å ha det på 200 og 640grader egentlig a? Men ingen som vet hva grunnen er til at jeg ikke får brukt gass og brems presset inne samtidig? Forskjellen er at jeg kan slippe å bytte tak på rattet, men det mindre presist. (Kan finjustere mye mer med 640 grader) Leste påsten di skikkelig nå... Hvilken bil bruker du? En med lite hester? Jeg har det sånn som på di to bildene, og det funker fint på di fleste bilene. Husk også at du trenger RWD blah Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg