Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gidder ikke lese hele tråden, derfor spør jeg..

 

Har LFS2 blitt oppgradert på noen måte, slik at den har fått samme gode feelingen å drifte i som lfs1? Jeg digga drifting i lfs1, men gikk lei etter to uker med lfs2.. Mulig jeg hadde en for tidlig versjon, men bilene kunne ikke ligge like bredt i lfs2 syntes jeg..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder ikke lese hele tråden, derfor spør jeg..

 

Har LFS2 blitt oppgradert på noen måte, slik at den har fått samme gode feelingen å drifte i som lfs1? Jeg digga drifting i lfs1, men gikk lei etter to uker med lfs2.. Mulig jeg hadde en for tidlig versjon, men bilene kunne ikke ligge like bredt i lfs2 syntes jeg..

 

Det har kommet ut en patch U nå, og jeg liker denne bedre enn Q. Mer utfordrende å drifte med ny dekkfysikk!:D

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den sida virka jo råbra :wonder

 

 

Selv om det ikke er flere 1000 medlemmer der, så kan den være bra for det? VI har ihverfall en hyggelig atmosfære der inne, i forhold til bilforumet:well

 

Vi er jo bare 50 medlemmer hittil, kan jo faen ikke regne med noe sykt bra når vi enda er i startfasen? (selv om jeg nå syns at det faktisk er veldig bra)

 

Suit yourself, vi har ikke så veldig lyst på negative folk inpå der...

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det ikke er flere 1000 medlemmer der, så kan den være bra for det? VI har ihverfall en hyggelig atmosfære der inne, i forhold til bilforumet:well

 

Vi er jo bare 50 medlemmer hittil, kan jo faen ikke regne med noe sykt bra når vi enda er i startfasen? (selv om jeg nå syns at det faktisk er veldig bra)

 

Suit yourself, vi har ikke så veldig lyst på negative folk inpå der...

 

på ingen måte ment som no veldig negativt, men jeg stussa litt over medlemsantallet.. klart sida kan være bra for det, men det sto vel nevnt at det var oppretta mai 2004 eller no ? Det er to år sida nå, og dere har 50medlemmer?

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på ingen måte ment som no veldig negativt, men jeg stussa litt over medlemsantallet.. klart sida kan være bra for det, men det sto vel nevnt at det var oppretta mai 2004 eller no ? Det er to år sida nå, og dere har 50medlemmer?

Mente det var fra 1.3.06 jeg....

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg prøver å dra i gang et LFS miljø i Norge. Et nettsted hvor vi kan arrangere Liga og andre ting. Foreløpig har jeg ikke akkurat kommet så langt, men har satt opp et forum under lfs.heitmann.net (eget domene kommer hvis interessen er stor nok)

Hvis det allerede finnes noe lignede vil jeg legge ned hele prosjektet, men jeg har ikke funnet noe så langt!?

 

Dere er velkommen...

 

Jeg har satt opp en LFS server under navnet LFS Norge. Foreløpig er ikke hosting miljøet så stabilt, men jeg håper det bedrer seg etterhvert.

 

~b

 

 

Denne ble skrevet 1 mars i denne tråden :D

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, antallet medlemmer på forumet er jo ganske begrenset.. Er jo bare den harde kjerne som blir medlem av sånne sider.. Hvermannsen i gata har jo ikke hørt om LFS en gang...

 

Det er sant, og det syns jeg egentlig bare er bra, så slipper vi masse småunger (vet jeg er en selv, men er da hvertfall ganske seriøs) og noobs som bare driver å gjør faen inpå servere og div forums!:deng

 

Så jeg er egentlig bare glad for at vi er så få jeg:)

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, og det syns jeg egentlig bare er bra, så slipper vi masse småunger (vet jeg er en selv, men er da hvertfall ganske seriøs) og noobs som bare driver å gjør faen inpå servere og div forums!:deng

 

Så jeg er egentlig bare glad for at vi er så få jeg:)

 

selvfølgelig har du et poeng der. ihugga LFS fan selv, men ikke med i noen bilklubber på nett eller noe sånt ennå..

 

over til noe litt mer angående LFS: hvor kan man finne map editor? har sett at folk har putta ut obstacles på baner som car park osv som de har "drifta rundt".. ser artig ut å lage egne sånne driftebaner :p

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår