meino Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 men du har jo mej.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 er alt en tråd om skins her. lagde den i høst en gang tror jeg. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 gidder ikke lese hele tråden, derfor spør jeg.. Har LFS2 blitt oppgradert på noen måte, slik at den har fått samme gode feelingen å drifte i som lfs1? Jeg digga drifting i lfs1, men gikk lei etter to uker med lfs2.. Mulig jeg hadde en for tidlig versjon, men bilene kunne ikke ligge like bredt i lfs2 syntes jeg.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Noen som blir med på BF serveren ikveld eller? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 gidder ikke lese hele tråden, derfor spør jeg.. Har LFS2 blitt oppgradert på noen måte, slik at den har fått samme gode feelingen å drifte i som lfs1? Jeg digga drifting i lfs1, men gikk lei etter to uker med lfs2.. Mulig jeg hadde en for tidlig versjon, men bilene kunne ikke ligge like bredt i lfs2 syntes jeg.. Det har kommet ut en patch U nå, og jeg liker denne bedre enn Q. Mer utfordrende å drifte med ny dekkfysikk!:D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hvorfor ikke registrere dere på LFSNorge, så kan dere legge ut skins der? Det er jo der hoveddiskusjonen om LFS i norge går;) ja den sida virka jo råbra :wonder Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 ja den sida virka jo råbra :wonder ja den gjør det? let litt så finner du det meste inne på forumet:well Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 ja den sida virka jo råbra :wonder Selv om det ikke er flere 1000 medlemmer der, så kan den være bra for det? VI har ihverfall en hyggelig atmosfære der inne, i forhold til bilforumet:well Vi er jo bare 50 medlemmer hittil, kan jo faen ikke regne med noe sykt bra når vi enda er i startfasen? (selv om jeg nå syns at det faktisk er veldig bra) Suit yourself, vi har ikke så veldig lyst på negative folk inpå der... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Selv om det ikke er flere 1000 medlemmer der, så kan den være bra for det? VI har ihverfall en hyggelig atmosfære der inne, i forhold til bilforumet:well Vi er jo bare 50 medlemmer hittil, kan jo faen ikke regne med noe sykt bra når vi enda er i startfasen? (selv om jeg nå syns at det faktisk er veldig bra) Suit yourself, vi har ikke så veldig lyst på negative folk inpå der... på ingen måte ment som no veldig negativt, men jeg stussa litt over medlemsantallet.. klart sida kan være bra for det, men det sto vel nevnt at det var oppretta mai 2004 eller no ? Det er to år sida nå, og dere har 50medlemmer? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 på ingen måte ment som no veldig negativt, men jeg stussa litt over medlemsantallet.. klart sida kan være bra for det, men det sto vel nevnt at det var oppretta mai 2004 eller no ? Det er to år sida nå, og dere har 50medlemmer? Mente det var fra 1.3.06 jeg.... Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hei, Jeg prøver å dra i gang et LFS miljø i Norge. Et nettsted hvor vi kan arrangere Liga og andre ting. Foreløpig har jeg ikke akkurat kommet så langt, men har satt opp et forum under lfs.heitmann.net (eget domene kommer hvis interessen er stor nok) Hvis det allerede finnes noe lignede vil jeg legge ned hele prosjektet, men jeg har ikke funnet noe så langt!? Dere er velkommen... Jeg har satt opp en LFS server under navnet LFS Norge. Foreløpig er ikke hosting miljøet så stabilt, men jeg håper det bedrer seg etterhvert. ~b Denne ble skrevet 1 mars i denne tråden :D Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Uansett, antallet medlemmer på forumet er jo ganske begrenset.. Er jo bare den harde kjerne som blir medlem av sånne sider.. Hvermannsen i gata har jo ikke hørt om LFS en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Uansett, antallet medlemmer på forumet er jo ganske begrenset.. Er jo bare den harde kjerne som blir medlem av sånne sider.. Hvermannsen i gata har jo ikke hørt om LFS en gang... Det er sant, og det syns jeg egentlig bare er bra, så slipper vi masse småunger (vet jeg er en selv, men er da hvertfall ganske seriøs) og noobs som bare driver å gjør faen inpå servere og div forums!:deng Så jeg er egentlig bare glad for at vi er så få jeg:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Det er sant, og det syns jeg egentlig bare er bra, så slipper vi masse småunger (vet jeg er en selv, men er da hvertfall ganske seriøs) og noobs som bare driver å gjør faen inpå servere og div forums!:deng Så jeg er egentlig bare glad for at vi er så få jeg:) selvfølgelig har du et poeng der. ihugga LFS fan selv, men ikke med i noen bilklubber på nett eller noe sånt ennå.. over til noe litt mer angående LFS: hvor kan man finne map editor? har sett at folk har putta ut obstacles på baner som car park osv som de har "drifta rundt".. ser artig ut å lage egne sånne driftebaner :p Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 har endel på http://www.lfsforum.net under autocross layouts eller.no... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg