andeby Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Noen som er med på BF servern eller? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg svinger straks innom :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PLS Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Ligna veldig på en av standard skinnene til GT versjonen av den bilen, bare uten reklamen. Enkel var den hvertfall. Helt grei. :) Inspirert ;) men skal prøve å lage mer "egne" skins etterhvert.. det der er jo bare begynnelsen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 får bare "tjener avbrøt tilkobling" når jeg går inn på LFS norge serverene.. hva skjer ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 får bare "tjener avbrøt tilkobling" når jeg går inn på LFS norge serverene.. hva skjer ? da har du tydeligvis blit bannet for X antall dager... jeg er bannet fra Drifting Though Gears, og da kommer den meldingen opp nårjeg prøver å komme inn... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei folkens! Prøver å få igang en liten drifte turnering. Simple, men saklige, regler og ellers masse moro er vel hovedpoenget med dette. Kopierer inn posten jeg postet på LFSNorge forumet: Min tanke er at to deltakere kjører mot hverandre. Om det er en hel runde, eller bare en seksjon av banen kan diskuteres. Også om det skal være forskjellige klasser. Bilene er jo helt forskjellige, og kan driftes i forskjellige hastigheter. Mine regler er veldig enkle, men dere kan komme med flere * Førstemann i mål. * Om å gjøre å ligge breit mest mulig, selvfølgelig. * Om man snurrer, eller sklir helt ut på gresset/grusen, er man ute av konkuransen/turneringen. * Det skal være lov å varme opp dekkene etter eget ønske. * Om en bil er borti en annen, vil den skyldige bli diskvalifisert (om det ikke er alvorlig, men begge bilene fortsatt holder "kursen", fortsetter løpet som normalt). * Distrahering er ingen unnskyldning. I stedet for å ha første mann i mål, blir det om å gjøre å ta innersvingen fra den som ligger først. F.eks hvis jeg ligger først og Kverna kommer bak, leder jeg. Men hvis jeg sklir for langt ut før en sving, slik at Kverna klarer å ligge ved siden av meg, eller kommer forbi, vinner han. Litt vanskelig å forklare, men dere skjønner tegningen :)Begge deltakerne skal starte normalt ved siden av hverandre. Er du interessert eller vil ha noe annerledes, si fra her. Håper dette blir noe av :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 skjønner ikke hvorfor jeg er bannet, skjedde ett eller annet dritt med internett linja mi, så den stod å klikka seg inn og ut av serveren. Så stod det "ikke så mange klikk" eller noe og etter det har jeg ikke kommet inn. Noe sted jeg kan klage ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 da har du tydeligvis blit bannet for X antall dager...jeg er bannet fra Drifting Though Gears, og da kommer den meldingen opp nårjeg prøver å komme inn... Fra 12timer til "x" dager ja :( Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Fra 12timer til "x" dager ja :( yep:( ble bannet for 9999 dager jeg:D "TOP.S Kenric" kjørte endurance løp på en DRIFTE server:S så jeg ble bannet fordi jeg foreslo banebytte... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 yep:( ble bannet for 9999 dager jeg:D "TOP.S Kenric" kjørte endurance løp på en DRIFTE server:S så jeg ble bannet fordi jeg foreslo banebytte... Slik er ikke bra i det hele tatt. Noen fremgang i saken? Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Slik er ikke bra i det hele tatt. Noen fremgang i saken? nop:( får jo ikke tak i han Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 nop:(får jo ikke tak i han Trist :( Ingen andre med admin heller? Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Drifte Compo!!! jeg er med..! høres kjempe morro ut. skal bli gøy med litt annet enn å bare kjøre ensomt. også får man prøvd seg ut litt. Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Drifte Compo!!! jeg er med..! høres kjempe morro ut.skal bli gøy med litt annet enn å bare kjøre ensomt. også får man prøvd seg ut litt. Er ofte liv på "LFS Norge Drifting" serveren om kveldene ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 bare noen kunne sagt hvor jeg kan klage, er jo strengt tatt ikke min feil at internetten klikker, men uansett var det hvertfall ikke med overlegg. Håper jeg ikke er bannet i så mange dager.. :S Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg