Yngvejos Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Lagde en morsom situasjon i lfs idag. Holdt på å lage drifteoppsett og testa det ut. Fikk den ikke til å overstyre i ene svingen, så bilen gikk rett frem og jeg traff en som sto i grøfta i svingen. Så skreiv han "AUCH" og fortalte at han lente haka på rattet og skrev sms når jeg traff han. Han fikk en god killevink av forcefeedbacken. ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Haha. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Lagde en morsom situasjon i lfs idag.Holdt på å lage drifteoppsett og testa det ut. Fikk den ikke til å overstyre i ene svingen, så bilen gikk rett frem og jeg traff en som sto i grøfta i svingen. Så skreiv han "AUCH" og fortalte at han lente haka på rattet og skrev sms når jeg traff han. Han fikk en god killevink av forcefeedbacken. ^^ Haha! Godt han i det minste hadde vett til å svinge av veien for å tekste. Mange idioter (inkludert meg selv) som ikke gjør det i det virkelige liv :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Espen Jakobsen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hei lasta ned spille i går, å syns det va sinnsykt bra, men lurer på hvordan du kan kjøpe lisens? hvor? :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Du kjøper lisens på http://www.liveforspeed.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Espen Jakobsen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 En ves du ikkje har Visa kort, hehe har visa elektron :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 En ves du ikkje har Visa kort, hehe har visa elektron :assman PayPal kanskje? Eller godsnakke med noen som har Visa og kan legge ut for deg... :peace: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 skjønner ikke hvorfor jeg er bannet, skjedde ett eller annet dritt med internett linja mi, så den stod å klikka seg inn og ut av serveren. Så stod det "ikke så mange klikk" eller noe og etter det har jeg ikke kommet inn. Noe sted jeg kan klage ? Trudde at "for mange klikk" er at du har trykket for mye, så da skal du kunne logge deg på nu Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 jeg skjønner ingenting lengre? når jeg skal åpne spillet står det bare: Could not write to data folder - Is LFS correctly installd on the hard drive?? noen som har hatt samme problemet? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 jeg skjønner ingenting lengre? når jeg skal åpne spillet står det bare: Could not write to data folder - Is LFS correctly installd on the hard drive??noen som har hatt samme problemet? Prøvd å pakke ut LFS på nytt? (installere) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jeg skjønner ingenting lengre? når jeg skal åpne spillet står det bare: Could not write to data folder - Is LFS correctly installd on the hard drive??noen som har hatt samme problemet? Har du patch U? Hvis ikke, burde du laste ned den! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Er en driftekonk i morra, gud vet hvor stor den er men, skal iallefall bli med! Hvis non andre skal, så ligger den nesten øverst på lfsforum.net under leagues&events Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 BARE Å MELDE SEG PÅ FOLKENS!! :) Sjekk http://www.anders.anet.dk/ for mer info! Jeg skal være dommer :D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Vil bare si i fra at jeg ikke lenger har mulighet til å hoste Bilforumet.net serveren. Jeg flyttet fra studenthybelen min i Kristiansand på mandag :/ Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 BARE Å MELDE SEG PÅ FOLKENS!! :) Sjekk http://www.anders.anet.dk/ for mer info! Jeg skal være dommer :D Jeg er i gang med å lage en film fra denne driftekonkurransen (LFS D1). Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg