Limit3d Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hvilket spill er detta? aldri hørt om lfs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Verdens mest realistiske bilsim når det kommer til kjøring, skader etc;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Verdens mest realistiske bilsim når det kommer til kjøring, skader etc;) Ikke alle skader da men :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hvilket spill er detta? aldri hørt om lfs.. jammen hva står lfs for? skjønner jo at det er et bilspill.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 jammen hva står lfs for? skjønner jo at det er et bilspill.. ffs Slutt å tull, bruk søkefunksjonen i forumet, les de første sidene eller bruk google som andre mennesker. Verdens mest realistiske bilsim når det kommer til kjøring, skader etc;) Regner med det ikke var ment 100% alvorlig? Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 jammen hva står lfs for? skjønner jo at det er et bilspill.. Live for Speed ;) devileh: Regner ikke med du er 100% ? :P Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Live for Speed ;) devileh: Regner ikke med du er 100% ? :P Han hadde behøvd å bla en side tilbake for å se hva lfs stod for. Litt merkelig å påstå at Live for Speed er verdens mest realistiske kjøresimulator. Mistenker at det finnes langt bedre simulatorer når det gjelder realisme. LFS er dog et utrolig underholdende spill, spesielt online. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 LFS er et bra spill, men ikke veldig realistisk.. Med litt varme dekk så spinner XRT i over 100kmt, det med 250hk og det er ikke realistisk mener jeg. Men moro er det ;) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jeg har spillet på demo, og kommer nok til å holde meg der. Og når det gjelder drifting me tastatur er det ikke så vanskelig egentlig du må bare trene,trene og atter trene så de som er så domme å kjøper seg ratt og pedal til tusn bare for dette spillet er litt mongo i hodet vil jeg påstå :P forrestn noen som spiller demo-versjonen og er interresert i å lage en drifte-klubb?? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jeg har spillet på demo, og kommer nok til å holde meg der.Og når det gjelder drifting me tastatur er det ikke så vanskelig egentlig du må bare trene,trene og atter trene så de som er så domme å kjøper seg ratt og pedal til tusn bare for dette spillet er litt mongo i hodet vil jeg påstå :P forrestn noen som spiller demo-versjonen og er interresert i å lage en drifte-klubb?? Jepp, jeg vil også påstå at virkelige biler hadde vært mye morsommere å kjøre om man styrte dem med et tastatur :D Bare "domminger" som har ratt i bilen da gitt. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jeg har spillet på demo, og kommer nok til å holde meg der.Og når det gjelder drifting me tastatur er det ikke så vanskelig egentlig du må bare trene,trene og atter trene så de som er så domme å kjøper seg ratt og pedal til tusn bare for dette spillet er litt mongo i hodet vil jeg påstå :P forrestn noen som spiller demo-versjonen og er interresert i å lage en drifte-klubb?? De fleste som kjører LFS og kjøper ratt- og pedalsett pleier vel å kjøre andre bilspill også? :P Hvis de forresten kjøper Driving Force Pro, kan de også spille med den på PS2. Hva er dumt med det? :P Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 oi faan da har jeg visst noe å da :P trodde driving-forcen bare funka på ps2 jeg :P Edit: tenkte mest på folk som kjøper ratt spesial-laga for akkurat d spille da :P Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 oi faan da har jeg visst noe å da :Ptrodde driving-forcen bare funka på ps2 jeg :P Edit: tenkte mest på folk som kjøper ratt spesial-laga for akkurat d spille da :P Kjøpte du ikke driving force for GT4 da? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 oi faan da har jeg visst noe å da :Ptrodde driving-forcen bare funka på ps2 jeg :P Edit: tenkte mest på folk som kjøper ratt spesial-laga for akkurat d spille da :P Om du kjøper ratt og pedaler til akkurat det spillet, blir spillet ca 100x gøyere og mer underholdene. Og bare fordi du ikke ville gjort noe som andre gjør, vil ikke si at de er mongo i hodet... Jeg er mongo og betalte 300,- for S2 lisens :D Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Kjøpte lisens jeg også. Totalt verdt pengene. Stor underholdningsfaktor i LFS :) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg