Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. det er no rart på gang med lfs'en min! Har nå nylig kjøpt meg S2, og regnet med å finne mange servere, men jeg fant kun ca 30 stk. Spørte neonmuffler og han foreslo å oppgraderer til U (hvis det er den nyeste, mener å huske det...) og det gjorde jeg, men da måtte jeg jo bruke en av mine 3 aktiveringer. Greit nok det, for da funket det jo, fant 450 servere.

Men i går var jeg tilbake på samme problemet, at jeg kun fant ca 30 servere. Men nå har jeg jo allerede U versjonen... Noen som har noen gode tips?

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp kjøpt lfs og noen biler vil ikke gå fort, foreksempel formel 1 bilen vil ikke gå fortere en 77 km/t noen som vet hva som er galt?????????????

trykk "L"

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lenger installert LFS på maskinen. Har S1 lisensen. Men hvordan laster jeg ned spillet igjen?

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut til slutt og i tillegg kjøpte jeg S2 lisensen. :partyon

 

Skal si den BMW Formel 1 bilen gikk :scared

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dvs du må ha et script til dette. Jeg har ikke noe erfaring med dette, så der får andre gå mer innpå det (devil?)

Hm, har aldri hørt om noe script som gjør at man får poeng for å drifte. Sikkert ikke umulig, men jeg har ikke hørt om det. Bare å google litt I sepose. :) Tror kanskje det kan være LFS lapper de bruker.

 

Edit: Søkte litt på google og på LFS forumene og fant ingenting om det. Skal lete litt til.

Edit: http://monkster.hopto.org/~janez/LFSLapper/LFSLapper.html

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår