Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjeda meg litt her en dag så jeg prøvde å mekke skins + litt modifikasjoner i lfs, her har dere resultatet! :)

 

Vet at skins'ene ikke akkurat er vanskelige å lage, men med min fantasi så ble det sånn.. ;)

 

Legg merke til brembo caliperne! +mod med lyktene...

rwd_front.jpg

 

 

Bak... Mekka baklykter og blankere eksos.

rwd_bak.jpg

 

 

Innvendig! Legg merke til spilleren, jaggu meg lik den jeg har i bilen gitt! :D

rwd_inni.jpg

 

 

Lagde også et skin til rb4 bilen, prøvde å slenge på litt jalla "stickers/paintbrush" vet nå ikke helt hvor fint det ble men.. :)

rb4.jpg

 

 

Damn, så nå at bildene var litt i største laget kanskje men... Sånn ble det! :)

 

Hvordan har du fått til de modsa der? Jeg får bare til å modde lakken jeg alacocaina

Anders Haugen Club Honda Norge

 

http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å fixe litt på dds filene det.. ;)

 

her er et skin til FZR jeg laga nylig..

 

FZR flamer :)

 

og her er ett til XRT

 

skunk2 skin

 

:)

 

Jepp! :) Riktig, tror det er no how to på master skinnerz(.com?) husker ikke akkurat adressen men.

Stilige de skinsa der, det må jeg si! :) Karbon over hele bilen eller?! Prøvde meg såvidt på det jeg også, men det ble bare tull!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blærk, sliter med å finne full ver av dette spillet..

skal ikke være enkelt da..er jo bare 93 sider i denne tråden (ca 1300poster), vet at 3-4 ganger har det blitt diskusjon om at det ikke finnes cracket versjon av det. Folk har også henvist minst 10 ganger om hvor finne spillet også!

du gidder ikke å bla igjennom tråden? greit!

løsning: SØK!!:iconsm

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje admins eller trådstarter kan sette den type Info i første post og i selve thread-navnet. Kanskje folk vil forstå hvor de kan hente spillet. Hjelper jo ikke å si det direkte til de tydligvis :P

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår