Morten_A Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 nå er jeg så lei den gammle Tweakèn til S2..Går jo bare an og tune 3biler. Har det kommet noe nytt. Takk til førsteman som svarer. så jeg får slått ihjæl noen timer bak rattet :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Det er jo MecaniK, da kan du trimme alle bilene. Men, ikke helt på samme måten. Du finner den et sted på http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=475 Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 ja.Men den mangler turbotrykk osv osv osv.. eller`s takk. Men det finnes ikke en nyere Tweak da noen? (link) Takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kjeda meg litt her en dag så jeg prøvde å mekke skins + litt modifikasjoner i lfs, her har dere resultatet! :) Vet at skins'ene ikke akkurat er vanskelige å lage, men med min fantasi så ble det sånn.. ;) Legg merke til brembo caliperne! +mod med lyktene... Bak... Mekka baklykter og blankere eksos. Innvendig! Legg merke til spilleren, jaggu meg lik den jeg har i bilen gitt! :D Lagde også et skin til rb4 bilen, prøvde å slenge på litt jalla "stickers/paintbrush" vet nå ikke helt hvor fint det ble men.. :) Damn, så nå at bildene var litt i største laget kanskje men... Sånn ble det! :) Hvordan har du fått til de modsa der? Jeg får bare til å modde lakken jeg alacocaina Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 bare å fixe litt på dds filene det.. ;) her er et skin til FZR jeg laga nylig.. FZR flamer :) og her er ett til XRT skunk2 skin :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 ja.Men den mangler turbotrykk osv osv osv.. eller`s takk. Men det finnes ikke en nyere Tweak da noen? (link) Takk... På samme siden finner du noe som heter Turboholics. Men har ikke fått det til å funke. Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 bare å fixe litt på dds filene det.. ;) her er et skin til FZR jeg laga nylig.. FZR flamer :) og her er ett til XRT skunk2 skin :) Jepp! :) Riktig, tror det er no how to på master skinnerz(.com?) husker ikke akkurat adressen men. Stilige de skinsa der, det må jeg si! :) Karbon over hele bilen eller?! Prøvde meg såvidt på det jeg også, men det ble bare tull! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 blærk, sliter med å finne full ver av dette spillet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 blærk, sliter med å finne full ver av dette spillet.. Særiøst ? Gå inn på http://www.liveforspeed.net siden og kjøp spillet, last det ned :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 blærk, sliter med å finne full ver av dette spillet.. skal ikke være enkelt da..er jo bare 93 sider i denne tråden (ca 1300poster), vet at 3-4 ganger har det blitt diskusjon om at det ikke finnes cracket versjon av det. Folk har også henvist minst 10 ganger om hvor finne spillet også! du gidder ikke å bla igjennom tråden? greit! løsning: SØK!!:iconsm Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Kanskje admins eller trådstarter kan sette den type Info i første post og i selve thread-navnet. Kanskje folk vil forstå hvor de kan hente spillet. Hjelper jo ikke å si det direkte til de tydligvis :P Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scallone Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Noen som har noen bra servertips? Driver mest med drifting.. Skjedde med Bilforumet sin server? Siter §-Nissan Sunny 1.6 Sr §-Volkswagen Polo 1.4 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Nja, si det, driver ikke så mye med drifting selv. LFS Norge Drifting bruker jeg og noen andre norske, du har også drifting trough gears... Det er dem jeg kommer på i farta :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Moe Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Jeg lurte på om noen kunne legge ut flere dds-filer som dem har moddifisert, eller si meg hvilket program jeg må bruke og hvordan det funker?? Takker på forhånd for svar. - Joachim. Siter joachim_gitar@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Bruker Photoshop med dds oppgraderinger på :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg