Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

for å modifisere dds-filer må du en eller annen form for bilderedigeringsprogram, gimp, psp eller ps.. og i tillegg må du ha dds-plugin til det respektive programmet.. :)

 

da er det ikke værre enn å redigere bildene du finner.. ;)

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå er jeg så lei den gammle Tweakèn til S2..Går jo bare an og tune 3biler. Har det kommet noe nytt. Takk til førsteman som svarer. så jeg får slått ihjæl noen timer bak rattet :thumb

 

Hva er det morsomste du har laget med LFSTweak?

 

For meg er det nok en XF GTI med 550 hk 5.7 liter V5 (For lydens skyld), 295 slicks med null lufttrykk, 50-50 vektfordeling, 980 kg med suppe og fører. Gjør rundt 9 på kvartmilen. Går bra den første runden på banen, men etter det blir dekkene for slitt

 

Det er morsomt å lage en svær motor og så flytte tyngdepunktet opp til 1 eller kanskje 2! Da krenger det som en svær lastebil i svingene

-Subaru Legacy 2.2 GX

454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive

NOK ER NOK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å modifisere dds-filer må du en eller annen form for bilderedigeringsprogram, gimp, psp eller ps.. og i tillegg må du ha dds-plugin til det respektive programmet.. :)

 

da er det ikke værre enn å redigere bildene du finner.. ;)

 

Takk for at dere svarer så fort!:thumb

Jeg har bilderedigeringsprogram, men hvor får jeg tak i dds-plugin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nabb! når spillene er så realistiske som LFS, kunne jeg lett gitt full spillpris for alpha-versjonene som blir gitt ut nå (500-600,-)...

 

bedre å støtte de folka som produserer LFS enn for eks. Electronic Arts.. iaff slik jeg føler det..

 

NFS er arcade, så for oss som liker realisme blir det ikke bedre enn LFS! :)

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nabb! når spillene er så realistiske som LFS, kunne jeg lett gitt full spillpris for alpha-versjonene som blir gitt ut nå (500-600,-)...

 

bedre å støtte de folka som produserer LFS enn for eks. Electronic Arts.. iaff slik jeg føler det..

 

NFS er arcade, så for oss som liker realisme blir det ikke bedre enn LFS! :)

Word. LFS er verdt hver penny.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nabb! når spillene er så realistiske som LFS, kunne jeg lett gitt full spillpris for alpha-versjonene som blir gitt ut nå (500-600,-)...

 

bedre å støtte de folka som produserer LFS enn for eks. Electronic Arts.. iaff slik jeg føler det..

 

NFS er arcade, så for oss som liker realisme blir det ikke bedre enn LFS! :)

 

Word. LFS er verdt hver penny.

 

X3

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det.. online-delen er jo 90% av spillet..

 

men om jeg skal være ærlig, så er utvikleren av lfstweak i slappeste laget, så derfor har jeg bestemt meg for å lage noe selv.. men vi får se hva som skjer! :)

 

er ikke kommet igang med noe programmering ennå, men kanskje utover vinteren! ;)

 

elsker å tweake biler, og bortsett fra en ny tweaker, ønsker jeg meg bare et par nye biler og leke med.. :) en godt modellert kadett c, sierra cosworth, gammel volvo kanskje? supra, skyline r32, urquattro eller sport quattro.. omfg som jeg gleder meg til den dagen jeg kan kjøre en av disse bilene i LFS! :thumb

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår