Keltern Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 for å modifisere dds-filer må du en eller annen form for bilderedigeringsprogram, gimp, psp eller ps.. og i tillegg må du ha dds-plugin til det respektive programmet.. :) da er det ikke værre enn å redigere bildene du finner.. ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 vis du vet så pm meg da tøffen... LoL :knob: For alle som lurer på hvor man laster ned demo/kjøper Live For Speed: www.liveforspeed.net ffs Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 nå er jeg så lei den gammle Tweakèn til S2..Går jo bare an og tune 3biler. Har det kommet noe nytt. Takk til førsteman som svarer. så jeg får slått ihjæl noen timer bak rattet :thumb Hva er det morsomste du har laget med LFSTweak? For meg er det nok en XF GTI med 550 hk 5.7 liter V5 (For lydens skyld), 295 slicks med null lufttrykk, 50-50 vektfordeling, 980 kg med suppe og fører. Gjør rundt 9 på kvartmilen. Går bra den første runden på banen, men etter det blir dekkene for slitt Det er morsomt å lage en svær motor og så flytte tyngdepunktet opp til 1 eller kanskje 2! Da krenger det som en svær lastebil i svingene Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hehe, morsomt å lage så kraftige biler at dekkene brenner opp med en gang, eller at du bare kjører så fort at du blir reset'a :) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Moe Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 for å modifisere dds-filer må du en eller annen form for bilderedigeringsprogram, gimp, psp eller ps.. og i tillegg må du ha dds-plugin til det respektive programmet.. :) da er det ikke værre enn å redigere bildene du finner.. ;) Takk for at dere svarer så fort!:thumb Jeg har bilderedigeringsprogram, men hvor får jeg tak i dds-plugin?? Siter joachim_gitar@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Takk for at dere svarer så fort!:thumb Jeg har bilderedigeringsprogram, men hvor får jeg tak i dds-plugin?? google? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 :knob: For alle som lurer på hvor man laster ned demo/kjøper Live For Speed: www.liveforspeed.net ffs gidder ikke å bruke penger på et sånt spill^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 nabb! når spillene er så realistiske som LFS, kunne jeg lett gitt full spillpris for alpha-versjonene som blir gitt ut nå (500-600,-)... bedre å støtte de folka som produserer LFS enn for eks. Electronic Arts.. iaff slik jeg føler det.. NFS er arcade, så for oss som liker realisme blir det ikke bedre enn LFS! :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 nabb! når spillene er så realistiske som LFS, kunne jeg lett gitt full spillpris for alpha-versjonene som blir gitt ut nå (500-600,-)... bedre å støtte de folka som produserer LFS enn for eks. Electronic Arts.. iaff slik jeg føler det.. NFS er arcade, så for oss som liker realisme blir det ikke bedre enn LFS! :) Word. LFS er verdt hver penny. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 nabb! når spillene er så realistiske som LFS, kunne jeg lett gitt full spillpris for alpha-versjonene som blir gitt ut nå (500-600,-)... bedre å støtte de folka som produserer LFS enn for eks. Electronic Arts.. iaff slik jeg føler det.. NFS er arcade, så for oss som liker realisme blir det ikke bedre enn LFS! :) Word. LFS er verdt hver penny. X3 Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 gidder ikke å bruke penger på et sånt spill^^ Gidder ikke hjelpe deg med crack ^^ Ikke kan du spille på nettet heller da :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Gidder ikke hjelpe deg med crack ^^ Ikke kan du spille på nettet heller da :) Og da er liksom hele poenget borte :) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 stemmer det.. online-delen er jo 90% av spillet.. men om jeg skal være ærlig, så er utvikleren av lfstweak i slappeste laget, så derfor har jeg bestemt meg for å lage noe selv.. men vi får se hva som skjer! :) er ikke kommet igang med noe programmering ennå, men kanskje utover vinteren! ;) elsker å tweake biler, og bortsett fra en ny tweaker, ønsker jeg meg bare et par nye biler og leke med.. :) en godt modellert kadett c, sierra cosworth, gammel volvo kanskje? supra, skyline r32, urquattro eller sport quattro.. omfg som jeg gleder meg til den dagen jeg kan kjøre en av disse bilene i LFS! :thumb Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Er du heldig kan modeller moddes skikkelig i S3. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Er du heldig kan modeller moddes skikkelig i S3. Går det no rykter om S3 eller andre oppdateringer? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg