Taviren Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Höres coolt ut. Skal sette opp utstyret naar jeg kommer meg hjem. Er det no liv i Viking Drifters lenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ja cops and robbers er veldig festlig. Liker å kombinere drifting og politijakt :D Sitter med ett merkelig ansiktsutrykk da tror jeg ! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 noen som har navn på slike servere? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 noen som har navn på slike servere? Er bare én. Den heter City life-cops and robbers ellerno. vanskelig å ikke finne :) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Har vært våken hele natten, og fant ut at da kan jeg like greit leke med litt skins til LFS. Oppdaterte Nomura-replica'en Driver: MEG:hello: og Advan Neova dekk(De har ikke jeg lagd) Litt brent/skitten eksos må man ha Også syns jeg det er veldig gøy å kjøre NA utgaven av XR bilen(XRG), så jeg ville lage en egen skin til den også. Så jeg lagde en E30 325 skin. Blir bare så-som-så bra siden XRG har vippelykter men når man kjører etc. vises lyktene ganske bra. Det tok ganske lang tid å fikse den fronten, og var knotete å få lagd angel eyes. Jeg valgte å ha blå/lilla angeleyes og eyelids på. Enkelt og greit fordi jeg selv liker det. :) Svarte speil og svarte fangere. BMW og 325 badge bak, og litt skitten eksos her også. Dere får gi feedback om dere vil. La mest ut fordi jeg kjeder meg jeg. Var liksom så få på cops n'robbers nå :) Edit: Hold dere langt unna en som kaller seg for GHOST. Han er lett å spotte. Han prøver å drifte og krasjer konstant. Han kjedet seg visst en gang og prøvde å krasje i meg i ganske høy fart, så bare svinge jeg veldig lett og enkelt til høyre, så fløy han inn i veggen i stedet. Så sa jeg bare "Missed me, assface"(var frekk mot han fordi han har vært idiot ganske mye før på flere servere. Så i ettertid dedikerte han hele livet sitt til å prøve å kjøre på meg. Artigste er at han bomma hver gang, men fortsatt irriterende oppførsel. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 noen som har et "drifteoppsett" til den turbobila i demoen ? Skjønner ikke en dritt :p Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hehe, nå kommer det nok mange og ler av meg, men jeg bruker "hard track" setup'en som utgangspunkt med "road tires" bak som eneste forandring :) Ser ikke noe poeng i å kødde med div oppsett før man klarer å holde bilen i sladd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 noen som har et "drifteoppsett" til den turbobila i demoen ?Skjønner ikke en dritt :p Sjekk info-tråden jeg har laget, eller les litt i denne tråden så finner du fort ut at du kan finne enormt mange setups på LFS forumet. Ellers er det bare å kjøre practise runs på favoritt banen din. sette alle settings på default, også prøve deg frem. Sett maks lufttrykk på bakdekkene, og mink det helt til du kjenner at du liker settinga. Fortsett slik med alle andre settings, så får du en fantastisk setup, perfekt til din kjørestil. Det er veldig gøy å holde på med. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Noen som husker Bilforumet.Net 24H teamet som vi lagde i fjor? Vell, surfer litt rundt på lfsforum nå, og fant ut at det er åpnet en ny sesong av Masters Of Endurance! Er det fremdeles folk som vil være med på dette her eller? :D (hukser ikek det orginale teamet, er på skolen nå, men sjekker når jeg kommer hjem...) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Noen som husker Bilforumet.Net 24H teamet som vi lagde i fjor? Vell, surfer litt rundt på lfsforum nå, og fant ut at det er åpnet en ny sesong av Masters Of Endurance! Er det fremdeles folk som vil være med på dette her eller? :D (hukser ikek det orginale teamet, er på skolen nå, men sjekker når jeg kommer hjem...) Jeg er LETT med! Bare gi meg litt tid til å trene på! Kjørte ikke sist, for hadde ikke tid... Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 er måååneder siden jeg sjøl kjørte med ratt såh.. :P men hvis vi får tak i 2 til, så sender jeg søknad! ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ...ok, det begynner å haste litt nå... fristen er 16. september, og vi mangler fremdels 1-2 stykk! ...ikke at jeg trur vi får plass, men vi må jo søke, og da trenger vi folk! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 24timers løp ? Do you guys have lifes ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 lol? det er _et_ 24timers løp... ellers var det konstruktivt innlegg, må jeg bare si...:hmmmmmmmmm: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hva er forskjellen på "24timers løp" og "et 24timers løp" ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg