Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært våken hele natten, og fant ut at da kan jeg like greit leke med litt skins til LFS.

 

Oppdaterte Nomura-replica'en

lfsblitz1.jpg

 

Driver: MEG:hello: og Advan Neova dekk(De har ikke jeg lagd)

lfsblitz2.jpg

 

Litt brent/skitten eksos må man ha

lfsblitz3.jpg

 

Også syns jeg det er veldig gøy å kjøre NA utgaven av XR bilen(XRG), så jeg ville lage en egen skin til den også. Så jeg lagde en E30 325 skin. Blir bare så-som-så bra siden XRG har vippelykter men når man kjører etc. vises lyktene ganske bra. Det tok ganske lang tid å fikse den fronten, og var knotete å få lagd angel eyes.

Jeg valgte å ha blå/lilla angeleyes og eyelids på. Enkelt og greit fordi jeg selv liker det. :)

 

Svarte speil og svarte fangere.

lfsbmw1.jpg

 

lfsbmw2.jpg

 

BMW og 325 badge bak, og litt skitten eksos her også.

lfsbmw3.jpg

 

 

Dere får gi feedback om dere vil. La mest ut fordi jeg kjeder meg jeg. Var liksom så få på cops n'robbers nå :)

 

 

Edit: Hold dere langt unna en som kaller seg for GHOST. Han er lett å spotte. Han prøver å drifte og krasjer konstant. Han kjedet seg visst en gang og prøvde å krasje i meg i ganske høy fart, så bare svinge jeg veldig lett og enkelt til høyre, så fløy han inn i veggen i stedet. Så sa jeg bare "Missed me, assface"(var frekk mot han fordi han har vært idiot ganske mye før på flere servere. Så i ettertid dedikerte han hele livet sitt til å prøve å kjøre på meg. Artigste er at han bomma hver gang, men fortsatt irriterende oppførsel.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har et "drifteoppsett" til den turbobila i demoen ?

Skjønner ikke en dritt :p

Sjekk info-tråden jeg har laget, eller les litt i denne tråden så finner du fort ut at du kan finne enormt mange setups på LFS forumet.

 

Ellers er det bare å kjøre practise runs på favoritt banen din. sette alle settings på default, også prøve deg frem. Sett maks lufttrykk på bakdekkene, og mink det helt til du kjenner at du liker settinga. Fortsett slik med alle andre settings, så får du en fantastisk setup, perfekt til din kjørestil. Det er veldig gøy å holde på med.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker Bilforumet.Net 24H teamet som vi lagde i fjor?

 

Vell, surfer litt rundt på lfsforum nå, og fant ut at det er åpnet en ny sesong av Masters Of Endurance!

 

Er det fremdeles folk som vil være med på dette her eller? :D

(hukser ikek det orginale teamet, er på skolen nå, men sjekker når jeg kommer hjem...)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker Bilforumet.Net 24H teamet som vi lagde i fjor?

 

Vell, surfer litt rundt på lfsforum nå, og fant ut at det er åpnet en ny sesong av Masters Of Endurance!

 

Er det fremdeles folk som vil være med på dette her eller? :D

(hukser ikek det orginale teamet, er på skolen nå, men sjekker når jeg kommer hjem...)

 

 

Jeg er LETT med! Bare gi meg litt tid til å trene på! Kjørte ikke sist, for hadde ikke tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår