Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åh..hva bane da mister:P? favoritten er fortsatt

fzr@blackwood

fox@blackwood

fzr@aston national

 

velg og vrak:afro

men det blir i natt en gang..ut å ratte ekte bil no:drive2 :drive2

Du og Blackwood'ene dine ;)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh..hva bane da mister:P? favoritten er fortsatt

fzr@blackwood

fox@blackwood

fzr@aston national

 

velg og vrak:afro

men det blir i natt en gang..ut å ratte ekte bil no:drive2 :drive2

 

 

FZR @ Aston høres bra ut! har bare 6-8 runder på GP banen, men skal se om jeg greier å løre meg national! men jeg er glatt med! Spiller poker nå, men gi en lyd når du er klar! set1984@ h o t m a i l. kåmm viss du har msn og vil preike.

 

 

Glatt med på blackwood med fzr! Er blitt litt glad i fzr, men har ikke kjørt den mye... har ikke mye tid. Kun kjørt ett par runder, og ligger vel på ca 1.12... skal få ned tiden. Begynner å kjenne bilen litt nå. Kjørte forresten inn til 1.28 første runden med xrt... Husker jeg slet fryktelig med å komme ned på 1.29 før... Begynner å forstå mere hvordan jeg må kjøre! kjører forresten med standard RACE_S oppsett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FZR @ Aston høres bra ut! har bare 6-8 runder på GP banen, men skal se om jeg greier å løre meg national! men jeg er glatt med! Spiller poker nå, men gi en lyd når du er klar! set1984@ h o t m a i l. kåmm viss du har msn og vil preike.

 

 

Glatt med på blackwood med fzr! Er blitt litt glad i fzr, men har ikke kjørt den mye... har ikke mye tid. Kun kjørt ett par runder, og ligger vel på ca 1.12... skal få ned tiden. Begynner å kjenne bilen litt nå. Kjørte forresten inn til 1.28 første runden med xrt... Husker jeg slet fryktelig med å komme ned på 1.29 før... Begynner å forstå mere hvordan jeg må kjøre! kjører forresten med standard RACE_S oppsett..

legger deg til jeg..:)

kjøre stabile 1.06.xx runder så kan vi konkurrere for alvor:anger:

ut å ratte vanlig bil no:P

søndag kan bli en lfs dag!

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål sikkert men hvor kan jeg få lastet ned L f s???? Ser sinnsykt rått ut...

Hei.

 

Det er laget en kjekk infotråd om bl.annet dette emnet, ligger en linj under denne tråden....

Use your eyes man!

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det er laget en kjekk infotråd om bl.annet dette emnet, ligger en linj under denne tråden....

Use your eyes man!

 

å nei, du! det blir for enkelt ja! :rolleyes:

 

blitt liv i LFS-tråden i det siste.. bra det er mange som spiller! :thumb

 

mange som har lisens btw? regner med jeg ikke er alene her.. :)

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

 

Har det oppsettet der men det suger jo... Slipper som faen bak...

 

Og til deg som var "nybegynner", er ikke noe hokus pokus med mus, bare bruk mye clucth og riktig oppsett går det av seg selv:D

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår