Taviren Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hehe.. Jeg lasta det ned, men sliter litt med kjøringa.. var enklere med musa, men har noen av dere noen tips? Blei litt fort lei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Det blei jo heilt latterlig.. På en time klarte æ å få til en fin lang drift.. men så poppa dekka.. Skal det være så vanskelig? Hva er det spillet blir brukt til..? Hvorfor spiller folk det? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Spillet er ikke så vanskelig, du har bare missforstått litt:) først kjøper du ratt å pedaler:) da får du et heilt anna syn:D me tastatur feks: trykker du høgrepila så legger den automatisk heilt om, og da har du jo ikke grep elr no..du må kunne styre litt å litt..så dette spillet må så å sei spilles med ratt&pedaler, dog jeg kjenner en del som kan å kjøre me tastatur også.. lykketil! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Ok-..-. Noen tips om hva jeg bør kjøpe.. Pris og... Er det liksom en liga som spiller? Altså man spiller mot hverandre online. Om å være best osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Ok-..-. Noen tips om hva jeg bør kjøpe.. Pris og... Er det liksom en liga som spiller? Altså man spiller mot hverandre online. Om å være best osv? Online fins det frikjøring race og drift. Kjøp deg ratt ja. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Hva slags ratt har dere da? Hva er å anbefalle? Hvordan er det med montering og plassering av ratt.? Trenger man stol og bord.=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 jeg har et enkelt et fra komplett.no.. ca 700kr mener jeg å huske det var..monteres der du har tastaturet framom deg sånn ca :) er på en måte ei klemme som følger med som du strammer til..og kjøp deg heile spillet! koster 150kr elr no å kjøpe online..da får du tilgang til alle de bilene som er der og banene ! (om du ikke har gjort det) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Jeg har nå lastet ned spillet og betalt mm. Laster ned zip fil. Så åpner jeg den i winzip og zipper den til en mappe på dataen. Så trykker jeg på LFS program fila og får følgende beskjed: Could not write to data folder - is LFS correctly installed on a harddrive? Hva er galt?? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Jeg har nå lastet ned spillet og betalt mm.Laster ned zip fil. Så åpner jeg den i winzip og zipper den til en mappe på dataen. Så trykker jeg på LFS program fila og får følgende beskjed: Could not write to data folder - is LFS correctly installed on a harddrive? Hva er galt?? Hmm rart. Alle tinga er i samme mappe? Prøv en gang til. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Fikk det til å funke nå. Zippa det på feil måte. Noen som tar på seg å hoste en bilforumet server da? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hvordan bytte kameravinkel når man kjører? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Kameravinkel er vel V på tastaturet. rakanishu fiksa server på lfs s1. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Noen som har dette? :drive2 hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Hvis det er ønske om LFS S2 server så kan jeg sikkert sette opp en for Bilforumet igjen. Har fortsatt 10mbit tilkobling her, men kan ikke garantere at linja alltid har full kapasitet ;P Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hvis det er ønske om LFS S2 server så kan jeg sikkert sette opp en for Bilforumet igjen. Har fortsatt 10mbit tilkobling her, men kan ikke garantere at linja alltid har full kapasitet ;P Setter du opp S2 server, skal du få en klem. :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg