Michael_ Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 jeg så den rosa celicaen som har vært på gatebil og i div. blader. så den uten for maxi senteret. det sto at den var til salgs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 det stemmer.. så vidt jeg vet er vel også bilen til typen hennes, en blå mitsubishi 3000gt også til salgs.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 det stemmer.. så vidt jeg vet er vel også bilen til typen hennes, en blå mitsubishi 3000gt også til salgs.. hehe.. det stemmer det,begge bilene er til salgs! så her er det bare å ta kontakt fokens,hadde kansje vært noe foe thamazter??????????????????????????????????????????????????? :wave Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg