Peety Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Da har jeg prøvd PS for første gang:) Måtte prøve å mod`e S60R hehe Pls ikke le;) Det er første gang Orginal 1.Mod Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 ikke le?? jg griner jg.. sinsykt bra til å være første modd... stå på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 ikke le?? jg griner jg.. sinsykt bra til å være første modd... stå på:) Tusen takk :D Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hvis dette er din förste modd så er den drit bra !!! Men slett plastbitarna og mesh har ikke noen refleksjoner, men bra mod !! :) Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Carbon'en er bongla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 ikke le?? jg griner jg.. sinsykt bra til å være første modd... stå på:) :imstupid Stå på! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Bra dette til og være første! :pimp :popcorn Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Fin den for første mod og vær, men for guds skyld - hvorfor har du gått ned 10 hakk på felgestandaren? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Her er en liten update.. Men åssen får jeg refleksjoner?? Jeg får det ikke til:( Men her : Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Maskene i nettingen er for store.. og karbonen er dårlig.. har prøvd min tutorial? er veldig likt det du har gjort der bare at du får et mere ekte karbon. (se Signaturen min) men ellers var dette en veldig bra første modd! yodude Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 refleksjoner får u ved å.klippe ut d du vill skal reflekteres. lime det inn der u vill refleksjonen skal vises åsså må u senke opacityen. kanskje litt dårlig forklart..:P men men.. bare til å rope ut hvis d er noe u ikke skjønner:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 takk.. ja har bruk den i signaturen din MSpeed =P men fikk det ikke helt til : ctrl+shift+U den fikk jeg ikke til :( Olsen_nissan: da skriker jeg ut!! åssen får jeg skifta farge på bilen, felger osv?? Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Det du gjør er å først gå rundt panseret. så kopierer du det. så trykker du ctrl+alt+u for å desaturate. kan også gå på image->adjustments->desaturate. etter du har gjort det så limer du inn karbon panseret og legger det over det orginale panseret. så holder du inne ctrl mens du trykker på det layeret som du kopierte orginal panseret. så trykker du ctrl+alt+i, husk å gå tilbake til karbon panseret. så trykekr du delete. da skal det kun være karbon panser over det orginale panseret.. så setter du karbon layeret til overlay. da er du ferdig.... for å skifte farge bruker du bare ctrl+u og i den boksen trykker du på colorize, så leker du deg frem med nivåene... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 MSpeed: Tusen takk:D Trur jeg fikk det til nå?? Du kan se selv.. Men jeg får ikke til refleksjoner:(:( Kan noen forklare?? Ford Focus RS1 :) Orginalen: Modd1: Noen som har noen meninger? :) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Maskene i nettingen er for store.. og karbonen er dårlig.. har prøvd min tutorial? er veldig likt det du har gjort der bare at du får et mere ekte karbon. (se Signaturen min) men ellers var dette en veldig bra første modd! yodude Åssn kan man si at det er for store masker? Det bestemmer han vel selv, og slik netting med store masker er jo veldig Volvo, feks på 40bilene, bare justert 45 grader Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg