Gå til innhold

S60r

Ranger emnet

Peety

Anbefalte innlegg

takk.. ja har bruk den i signaturen din MSpeed =P men fikk det ikke helt til : ctrl+shift+U den fikk jeg ikke til :(

Olsen_nissan: da skriker jeg ut!! åssen får jeg skifta farge på bilen, felger osv??

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør er å først gå rundt panseret. så kopierer du det. så trykker du ctrl+alt+u for å desaturate. kan også gå på image->adjustments->desaturate. etter du har gjort det så limer du inn karbon panseret og legger det over det orginale panseret. så holder du inne ctrl mens du trykker på det layeret som du kopierte orginal panseret. så trykker du ctrl+alt+i, husk å gå tilbake til karbon panseret. så trykekr du delete. da skal det kun være karbon panser over det orginale panseret.. så setter du karbon layeret til overlay. da er du ferdig....

for å skifte farge bruker du bare ctrl+u og i den boksen trykker du på colorize, så leker du deg frem med nivåene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSpeed: Tusen takk:D Trur jeg fikk det til nå?? Du kan se selv..

Men jeg får ikke til refleksjoner:(:( Kan noen forklare??

Ford Focus RS1 :)

Orginalen:

Ford-Focus-RS-031.jpg

Modd1:

rssenketcarbon.jpg

Noen som har noen meninger? :)

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskene i nettingen er for store.. og karbonen er dårlig.. har prøvd min tutorial? er veldig likt det du har gjort der bare at du får et mere ekte karbon. (se Signaturen min) men ellers var dette en veldig bra første modd! yodude

Åssn kan man si at det er for store masker? Det bestemmer han vel selv, og slik netting med store masker er jo veldig Volvo, feks på 40bilene, bare justert 45 grader

Lenke til kommentar
Del på andre sider