TransMedia Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Forresten, Pyle-pakken fra Megabillig består av 3 deler; indash skjerm, DVD-avspiller og tuner. Nei, det gjør den ikke!!! Indash-skjermen inneholder også radio og forsterker, så det holder med to plasser i dashbordet! Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Denna er riktig nok litt dyrere, men den er kanskje verdt de penga??? :wonderFant den på http://ebuyer.no/ Ser ut til å mangle RDS, men det gjør jo megabillig-pakken også, for øvrig virker den mer moderne og komplett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Den er mangelfull, gjennomført simpel og teknikken er fra juratiden. Dessuten har den skjerm som er bare fem tommer stor. Fem tommer! Går jo ikke an å se på noe så lite. I tillegg er den horisontale innsynsvinkelen latterlig dårlig. Sats heller på en av de andre pakkene. Forresten, Pyle-pakken fra Megabillig består av 3 deler; indash skjerm, DVD-avspiller og tuner. Hva trur du om den jeg la ut masse info om her nå sist da? Ser ikke den grei ut? -- EDIT: Så ikke at det hadde kommet en side 3 her.. :) ' Men hva er så RDS da? hehe.. Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg ville heller tatt en JVC dvd-spiller til 2.950,-, og en 7" indashskjerm fra http://www.ebuyer.no til 1200,- Da har du en pakke til 4.150,- som slår Pyle-pakka og den andre indash'en langt ned i ... Og da får du også RDS og en radio du kan bruke i Norge... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Nei, det gjør den ikke!!! Indash-skjermen inneholder også radio og forsterker, så det holder med to plasser i dashbordet! Riktig, jeg ser det nå. Men skjermen er ikke motorisert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg ville heller tatt en JVC dvd-spiller til 2.950,-, og en 7" indashskjerm fra http://www.ebuyer.no til 1200,- Da har du en pakke til 4.150,- som slår Pyle-pakka og den andre indash'en langt ned i ...Og da får du også RDS og en radio du kan bruke i Norge... Men da må jeg ha 2 plasser igjen.. syns den til nesten 5 laken var GENIAL! For der er liksom alt i ett :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Men skjermen er ikke motorisert? Nei, den er fjær-drevet. Trykk på knappen, så spretter den ut et stykke. Du må selv dra den helt ut og opp. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Regner med du mener Grade A, Grade B og Grade C. A-grade er splitter nye LCD-paneler. Det trygeste kjøpet. B-grade er fabrikkoverhalte, brukte skjermer. Sjelden å se i Norge, men enkelte nettsjapper tar inn slike fra USA, Hong Kong etc. Grade C har jeg fortsatt ikke sett i salg, er mest skjermer som trenger en overhaling... Ja, det kan nok passe bedre inn. Som sagt umulig å sammenligne!!! Den ene er jo med innebygget forsterker og radio' date=' den andre må man koble til et stereoanlegg man allerede har! To vidt forskjellige bruksområder.[/quote'] Nettopp derfor anbefaler jeg Boss, fordi den slik sett er komplett, dessuten ligner den på Alpine. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Men da må jeg ha 2 plasser igjen.. Er du stiv i tysk, kan du jo kikke litt på tyske bilopphøggere etter original midtkonsoll til MB190en din, med TO stereoåpninger... :) Lett å bytte. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Nettopp derfor anbefaler jeg Boss, fordi den slik sett er komplett, dessuten ligner den på Alpine. Nettopp derfor jeg mener man ikke kan anbefale det ene kontra den andre, da man ikke vet hva jok3r har fra før, om han allerede hadde et stereoanlegg han ville benytte eller hvordan han nå hadde tenkte seg dette oppkoblet... Har han f.eks en splitter ny Pioneer/Naka-spilller av det dyrere slaget fra før, vil jeg nok anbefale Pyle-settet mange mil før Boss-settet... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Det er ikke stort som tyder på at han allerede har et anlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Nei jeg har ikke noe spiller fra før.. Men tror den fra eBuyer.no er AKKURAT deg jeg er ute etter! Der er jo alt i en liksom :) Noen som veit om den skjermen er sånn at den går helt ut av seg sjøl, eller må jeg dra den helt opp sjøl..? :wonder Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Men hva er det dere mener, når dere sier at jeg må ha en cd/mp3 spiller fra før, hvis jeg skal velge Pyle'n..? Det er jo cd/mp3/DVD spiller i den Pyle pakka...? yodude Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Men hva er det dere mener, når dere sier at jeg må ha en cd/mp3 spiller fra før, hvis jeg skal velge Pyle'n..?Det er jo cd/mp3/DVD spiller i den Pyle pakka...? Tja, her snakker vi om Pyle-pakka her fra bilradiospesialisten. Selvfølgelig er det CD/Mp3-spiller der, men hva med radio og forsterker da?? Skal du ha lyd i bilen må du jo ha det også. Til den pakka må du ha en radio/forsterker (altså en radio/CD-spiller eller radio/kassettspiller eller radio/MD-spiller osv.) i bilen fra før, med AUX-inngang slik at du kan koble til Pyle-DVDen der. Noen som veit om den skjermen er sånn at den går helt ut av seg sjøl, eller må jeg dra den helt opp sjøl..? Den er fullmotorisert iflg beskrivelse. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Tja, her snakker vi om Pyle-pakka her fra bilradiospesialisten. Selvfølgelig er det CD/Mp3-spiller der, men hva med radio og forsterker da?? Skal du ha lyd i bilen må du jo ha det også. Til den pakka må du ha en radio/forsterker (altså en radio/CD-spiller eller radio/kassettspiller eller radio/MD-spiller osv.) i bilen fra før, med AUX-inngang slik at du kan koble til Pyle-DVDen der. Den er fullmotorisert iflg beskrivelse. Ja, men den pakka er nå uaktuell.. Skal jeg ha Pyle, så blir det den til 3500 (eller hva det var).. Men tror jeg går for den på ebuyer.no.. Du mener at den er sånn at skjermen går helt ut av seg selv? Det er så jævli kult :pray :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg