Terminator Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Du har Norges RÅESTE Passat!!!!! Takk takk, er vel flere biler som kunne fått den tittelen, men gøy å få positive tilbakemeldinger. Bilen vurderes muligens solgt i høst eller til neste år :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Fy fan den Passaten og Celicaen ble dritt pen begge to.. :thumb for begge eiere=) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Forskjellen var at du la om til sommerhjul og at dama fikk fyken? Devil aneglsmili[/quote ja jo opel har eg senket 40 mm golf 60/40 og selvsakt sommer hjul fruen og eg har det bra =) takk Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 da jeg kjøpte den: Etter litt småfiksing: Den andre bilen går andre veien: Før: Nå: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 92 mx5.. skal sies at den ikke var helt orginal når jeg begynte da. var litt lavere og brede hjul.. faktisk gått litt bakover vil mange si.. gått fra 16" til 15" hjul osv :P ny farge, litt lett motortrim, dekk og litt fiks i understell som er mer egna for banebruk har gjort stylingbudsjettet lite.... men funksjon før form :P Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 ny farge, litt lett motortrim, dekk og litt fiks i understell som er mer egna for banebruk har gjort stylingbudsjettet lite.... men funksjon før form :P egentlig mener jeg du ikke trenger å gjøre noe serlig med utseende på bilen... er jo nydelig jo :) edit: hjalp veldig å ta bort skvettlappene bak :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Den så ganske hard ut bakfra, MX5'en altså :D Nice! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Før: Etter: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Faen, evo er drømmebilen, hvor mye må du ut med i forsikring? Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Det kommer på ca. kr. 9 000,- i året med 12 000 km kjørelengde og 70% bonus. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Først: Så: Nå: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Den så ganske hard ut bakfra, MX5'en altså :D Nice! hmm planen var jo å få den til å se så sivil ut som det går uten å ofre no funksjon (og fargen jeg bare måtte ha) svart intercooler og bittelite enderør er ihvertfall ikke et forsøk på å late som den er mer enn den egentlig er :D (som mange andre gjør) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 svart intercooler og bittelite enderør er ihvertfall ikke et forsøk på å late som den er mer enn den egentlig er :D (som mange andre gjør) hvem da? ikke meg vel? lol kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Før Etter Dårleg bilde Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Takk takk, er vel flere biler som kunne fått den tittelen, men gøy å få positive tilbakemeldinger. Bilen vurderes muligens solgt i høst eller til neste år :) Vent til neste år så skal jeg kjøpe bilen din jeg!!! he he. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg