BIG1 Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hei. Noen her som har prøvd å flyttet fjärskåla lenger ned? Har tenkt å flytte den 6-8cm lenger ned og sette på nye 40mm senkefjærer. Savner komfort:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hei.Noen her som har prøvd å flyttet fjärskåla lenger ned? Har tenkt å flytte den 6-8cm lenger ned og sette på nye 40mm senkefjærer. Savner komfort:) Gjør det. Få noen til å ta bilde av ansiktet ditt når du skal ha på hjula, for det vil jeg se. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hmm, ja du har vel et poeng der, men man kan vel flytte den ned litt? Må vel ut i morgen å sjekke hvor langt ned jeg kan ha den. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Gjør det. Få noen til å ta bilde av ansiktet ditt når du skal ha påhjula, for det vil jeg se. Hehe He he he... Drit bra!! Hva med demperene da? :) Vil ikke de bunne tvert?? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 hehe:) men det skal vel være mulig å sveise på fjerskåla lenger ned på fjærbeinet uten å kappe? blir jo like lang dempingsvei bare mykere fjæring. men tror nok du skal slite litt med å få på hjul ja. var ikke mye klaring med de 18" jeg hadde på. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg måtte flytte mine 1,5 cm opp for å få plass til 20 tom... Og det er alikevel ikke mest med plass oppi der.... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Tja, jeg har 17" da... Har 240 dempere, funker rimelig greitt med de fjærene jeg har nå iallefall så:) må vel sjekke ut hvor mye jeg har å gå på det der med flyttingen.. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Tja, jeg har 17" da...Har 240 dempere, funker rimelig greitt med de fjærene jeg har nå iallefall så:) må vel sjekke ut hvor mye jeg har å gå på det der med flyttingen.. tror ikke du kalre flytte den 1cm en gang;) men du har jo kappa senke sett fyfy :P Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg