Gå til innhold

Max my ride - vinn en gatis makeover av din bil

Ranger emnet


Gjest 1302

Anbefalte innlegg

Max Power og http://www.eyecandyracing.no lanserer Max my Ride, der du kan vinne en komplett makover av bilen. Vi utstyrer, lakkerer, og monterer alt som skal til for å gjøre bilen til en ekte showbil, for en heldig vinner. For mere informasjon eller påmelding kan du sjekke ut denne månedens MaxPower, http://www.eyecandyracing.no ( info kommer snart) eller sende en mail til maxmyride@maxpower.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Måtte hatt meldt inn en bil eg ikkje er så veldigt glad i da...

Så kan eg kanskje bruke noe av delene i den "egentlige" bilen, og

selge resten! :D

 

Kan vere grei nok deal, men og få omgjort og personligjør bilen min

ut fra noen andres personlige meninger blir litt drøyt..!

Men for all del, muligt dette "tilbudet" ikkje er det samme som

MTV Pimp my ride greiene i det hele tatt!??

 

:boxing

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Dette er jo tross alt eye candy som står for.. SÅ ja jeg vil tru det havner i samme gate som pimp my ride.

 

Personlig er jeg ikke stor fan av bling-bling-pimp-ass styling, men vet jo at folk flest liker konseptet, og tror det faller i smak hos den som eventuelt melder seg på...

 

For all del, flott tilbud!

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan få maxe e30en min :D

 

Da er det bare å melde den på.. Send en mail til MaxPower så er du med i plukkingen..

 

Når det gjelder selve byggingen av bilen vil det bli tatt hensyn til vinnerens ønsker om det endelige resultatet. Meningen er at vi skal sette inn anlegg, bodykit, lakkering, interiør, airbrush, felger, og annen stasj som måtte til for å få en showbil - i ekte Pimp my Ride stil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, mange slitne 406-er rundt om, men almera har potensiale da, bare 1 bil som virkelig er pimpet av de i norge, min blir nummer 2, eyecandy har jo erfaring med denne bilen fra før av også..

 

 

biler som burde bli pimpet :

Cherry

kangoo

arosa

gamle bmw'r

almera ;)

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig der, er jo egentlig ikke noe vits i at så nye biler som min blir pimpa ut, den er jo relativt strøken.

 

men likevel, hadde vært morsomt å sett hva de fikk til med bilen. Vet ikke hvor mye muligheter det er knyttet til 406 egentlig.

 

eyecandyracing skal uansett få æren av å montere en spoiler for meg senere uansett når den tid kommer. De virker som ett seriøst firma egentlig. Fikk sansen for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår