Myrvang Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 :mad: Idag når jeg var ferdig på jobb ble det plutselig en voldsomt stygg lyd av motoren min.. Det er en 86. mod 16V KR.. Ventilene har laget litt ulyd det siste året.. Nesten bare når motoren har vært kald.. Nå er ulyden 10 ganger verre.. Det høres ut som ventiler eller lager(råde eller veiv)... Vet ikke om det er vits i å fixe noe på denne motoren.. Ønsker å kjøpe en komplett G60 eller samme motor som jeg har i veldig god stand og lav Km... Hvis ikke noen har JÆVLI gode tips til hvordan jeg skal fixe den motoren jeg har... Mvh. Kalle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick20 Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Halla balla. Hadde nok tatt en komp test på motoren hadde jeg vært deg :/ Kjører du samme rød skrabben enda altså?hehe, hvis du gir opp motoren kan du alltids sende den til meg,har behov for mere deler jeg vett. Kristensen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg