2r-e-rik Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 har planer om å kjøpe en e30 325ix. den har gått 80000km, shadow line å orginale bmw sorte frontlykter, bilen er nesten 100% strøken.. (sprekk i front rute og deff. sigarettenner) bilen er helt fri for rust.. og bilen er 100% orginal.. hva er listeprisen på denne? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Listepris vet jeg ikke, men markedsprisen vil være i overkant av 45 000 (hvis den er bra) og oppover. At bilen er velholdt og med lav km kan presse den opp til 55-60 000. Men det er kjøpers marked, så kanskje du er heldig? Husk, at det er forskjell på utropspris og salgspris. Ikke vær redd for å prute. Har selv prutet biler lett ned 20 000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Listepris vet jeg ikke, men markedsprisen vil være i overkant av 45 000 (hvis den er bra) og oppover. At bilen er velholdt og med lav km kan presse den opp til 55-60 000. Men det er kjøpers marked, så kanskje du er heldig? Husk, at det er forskjell på utropspris og salgspris. Ikke vær redd for å prute. Har selv prutet biler lett ned 20 000. okay... jeg viste ikke hva bilen var verdt... men jeg har greid å prute den ned til 30000,- så da kjøper jeg? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Ja, da slår du til. Du får mye bil for pengene da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 kjøper ikke du den, så kjøper jeg den. for å si det sånn :D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Ja slår du ikke til da så løper jeg i banken å tar opp lån å kjøper den selv bare for å ha den. :) Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 men nå begynner jeg å bli fornøyd... har forhandla meg til å få med delebilen han også... det er en 318is... den er kun momset inn til norge da... men det som er feilen med hele bilen er det at det er en olje leksaje i motoren.. enten hull i bunnpanna eller så er det bunn panne pakninga som er gåen.. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 men nå begynner jeg å bli fornøyd... har forhandla meg til å få med delebilen han også... det er en 318is... den er kun momset inn til norge da... men det som er feilen med hele bilen er det at det er en olje leksaje i motoren.. enten hull i bunnpanna eller så er det bunn panne pakninga som er gåen.. Jeg skulle ha kjøpt den på flekken om jeg hadde fått den til den prisen! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Høres ut som en bra deal dette her. Så får du bruke isbilen til å bygge om til 2wd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Til 30.000,- kjøper du den og drar med deg delebilen også tar du bilder av alt sammen og legger det ut så vi får se:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Til 30.000,- kjøper du den og drar med deg delebilen også tar du bilder av alt sammen og legger det ut så vi får se:D da har vi en deal... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 ikke si du ikke kjøpte denne? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg har ikke 325ix... men "Vanlig" 325i.. Shadowline... og jeg ga 40.. den har trilla 110,000 og har komplett servicehefte fra Dag 1... ga jeg lite? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Jeg har ikke 325ix... men "Vanlig" 325i.. Shadowline... og jeg ga 40.. den har trilla 110,000 og har komplett servicehefte fra Dag 1... ga jeg lite? Det er jo en atten år gammel bil, så direkte lite gav du vel ikke. Men du fikk en god pris vil jeg si. E30 Er jo ikke akkurat lite overpriset. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg