Gå til innhold

listepris på 325ix

Ranger emnet

2r-e-rik

Anbefalte innlegg

har planer om å kjøpe en e30 325ix. den har gått 80000km, shadow line å orginale bmw sorte frontlykter, bilen er nesten 100% strøken.. (sprekk i front rute og deff. sigarettenner) bilen er helt fri for rust.. og bilen er 100% orginal..

hva er listeprisen på denne?

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listepris vet jeg ikke, men markedsprisen vil være i overkant av 45 000 (hvis den er bra) og oppover. At bilen er velholdt og med lav km kan presse den opp til 55-60 000. Men det er kjøpers marked, så kanskje du er heldig? Husk, at det er forskjell på utropspris og salgspris. Ikke vær redd for å prute. Har selv prutet biler lett ned 20 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listepris vet jeg ikke, men markedsprisen vil være i overkant av 45 000 (hvis den er bra) og oppover. At bilen er velholdt og med lav km kan presse den opp til 55-60 000. Men det er kjøpers marked, så kanskje du er heldig? Husk, at det er forskjell på utropspris og salgspris. Ikke vær redd for å prute. Har selv prutet biler lett ned 20 000.

okay... jeg viste ikke hva bilen var verdt... men jeg har greid å prute den ned til 30000,- så da kjøper jeg?

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå begynner jeg å bli fornøyd... har forhandla meg til å få med delebilen han også... det er en 318is... den er kun momset inn til norge da... men det som er feilen med hele bilen er det at det er en olje leksaje i motoren.. enten hull i bunnpanna eller så er det bunn panne pakninga som er gåen..

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå begynner jeg å bli fornøyd... har forhandla meg til å få med delebilen han også... det er en 318is... den er kun momset inn til norge da... men det som er feilen med hele bilen er det at det er en olje leksaje i motoren.. enten hull i bunnpanna eller så er det bunn panne pakninga som er gåen..

Jeg skulle ha kjøpt den på flekken om jeg hadde fått den til den prisen!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...