Gå til innhold

Skrivefeil på forumet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg fant en skrivefeil, og en ganske stor en heyyou

Når du er inne på Brukers kontrollpanel, og ser under på "Abonnerte forum" så har du muligheten for å "Avslutt abonnemet på dette forumet". Abonnemet?

Tenkte at andre kan bruke denne tråden til å rapportere om skrivefeil på forumet også, så kan admin fikse på dette en gang de går over og fikser andre ting på forumet? Jeg overlever fint altså, men kan vel være greit å ha et forum som ser bra og korrekt ut :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Når vi er inne på skrivefeil.... Den banneren der det reklameres med at forumet har satt ned prisen på bannere, er det også en liten leif. " For merE informasjon" (mer/mere er vel sikkert en av de vanligste skrivefeilene folk gjør...)

Men bør vel være korrekt i en salgsannonse dette er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

det er ikke bare forumet som har skrivefeil.

ord-deling interessert \ interssant er to som går bra igjennom.

er det mulig å få til en slags "frivilligtvang" ang Bokmål kontra dialekter osv?

det er noen innlegg jeg til tider må droppe å lese forde det er skrevet så til de grader på en eller annen artig dialekt.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår