zoom Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg fant en skrivefeil, og en ganske stor en heyyou Når du er inne på Brukers kontrollpanel, og ser under på "Abonnerte forum" så har du muligheten for å "Avslutt abonnemet på dette forumet". Abonnemet? Tenkte at andre kan bruke denne tråden til å rapportere om skrivefeil på forumet også, så kan admin fikse på dette en gang de går over og fikser andre ting på forumet? Jeg overlever fint altså, men kan vel være greit å ha et forum som ser bra og korrekt ut :) Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Og i kjøp og salgdelen så er det en tilstand på bilene som heter Perfek ... Det er da ikke brukeren sin feil men det ser så ufaaaaaattttteeeeeeelig lite profft ut med slike skrivefeil ... "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Kommer med enda en skrivefeil jeg.. Når man sletter en post man har skrevet, så synes det en melding i tråden. Der står det: "Denne meldingen er slett av Zoom" Bare så dere vet det i tilfelle dere skulle få for lite å gjøre ;) Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Så kan admin legge ut alle skrivefeil brukerne kommer med i denne tråden også :D Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 når man sjekker hvilke tråder som det nylig har blitt svart på i Kontrollpanel, og hvis det ikke har skjedd noe så står det:"Der er ingen abonnerte tråder å vise for denne tidsperioden." BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awessey Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Når vi er inne på skrivefeil.... Den banneren der det reklameres med at forumet har satt ned prisen på bannere, er det også en liten leif. " For merE informasjon" (mer/mere er vel sikkert en av de vanligste skrivefeilene folk gjør...) Men bør vel være korrekt i en salgsannonse dette er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 det er ikke bare forumet som har skrivefeil. ord-deling interessert \ interssant er to som går bra igjennom. er det mulig å få til en slags "frivilligtvang" ang Bokmål kontra dialekter osv? det er noen innlegg jeg til tider må droppe å lese forde det er skrevet så til de grader på en eller annen artig dialekt. Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg