Gå til innhold

Hive ut alt anlegg etc..gå over til turbo etc.. :) synspunkter?


GTPrimeraGT

Anbefalte innlegg

Heisann..satt litt og leste på http://www3.telus.net/neall/turbo_g20/ Og ble faktisk fristet.. bare tanken på og kun ha et batteri stående i bagasjerommet var nok.. :) Nå er det jo forsterker, kondensator, delefiltre, basskasse neon lys og alt slags dill dall, bare basskassen alene veier 45 kg tom. Bassworx kasse. + vekten av forsterker, kondensator og 2 10`toms Punch element fra rockford, den siste varianten aner ikkje hvor mye dem veier pr eg? men tipper at og kjøre rundt med all den dritten er og kjøre rundt med en konstant gjest i baksetet som faktisk kun er god for en ting og det er og skrike høgt som berre dt.. hmm.. må vell få en treigere bil også med det? + at stereoen min og resten av utstyret ( ps2 etc.. ) har en c.a verdi på 25.000 kr, som hadde da vert nok til montering av turbo! + noe til styling.. hmm.. hva syns dere? Har alltid vert intrisert i anlegg og digger og kunne spille høgt uten at det høres forferdelig ut.. og alt er jo fint montert men.. hadde lixom vert lettere på alle måter og heve ut hele pakka! hmm..

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an å kjøre skikkelig bra med musikk uansett..ødelegger konsentrasjonen, hvertfall for min del ;)

 

Nei, men jeg sier gå for det, og ha noen 6,5" i fronten + en cd-spiller..så har du NOE å spille på liksom. Men ellers? Strip that bitch :D

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tung stereo er dødfødt spør du meg. Har nettopp kjøpt en Carlos Sainz med en monstersubkasse baki. 3 stk 700 watt Boss.. Den skal nå selges til fordel for tuning av div slag

Så høy vekt i en bil er mooonster drap av aks og kjøreegeskaper. En bil er absolutt ikke skapt for å ha så mye vekt baki så den blir helt sæggete i baken..

Vekt og hk, d som teller.

 

Dessutn er det ikke noe i veien for å bygge et skikkelig men lett stereoanlegg som funker til daglig bruk

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tung stereo er dødfødt spør du meg. Har nettopp kjøpt en Carlos Sainz med en monstersubkasse baki. 3 stk 700 watt Boss.. Den skal nå selges til fordel for tuning av div slag

Så høy vekt i en bil er mooonster drap av aks og kjøreegeskaper. En bil er absolutt ikke skapt for å ha så mye vekt baki så den blir helt sæggete i baken..

Vekt og hk, d som teller.

 

Dessutn er det ikke noe i veien for å bygge et skikkelig men lett stereoanlegg som funker til daglig bruk

 

Nei.. sant det, har tenkt og selge unna alt men beholde frontsettet, SoundStream Exact 5.1 Konkuranse sett... og kjøpe en rimlig spiller.. Den eg har no er en Rockford Fosgate 9420R, 2 aux innganger og en haug med anna dill dall, har ikkje innebygd forsterker en gang... koster 7.000, pga Linjevolten på utgangene, en "normal" spiller har 3.5 volt mens denne oppererer med 8.5 Volt! Så heller spille uten overdreven bruk av bass. Tror eg går for dette eg ass.. :) ! Så noen som er inntrisert i en massiv stereo ?

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ribb bilen :) ut med stereo.. ut med bakseter.. inn med 2 bøttestoler.. inn med turbo og masse gøy i motor.. så sparer du litt mer penger.. og styler senere.. :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåja, tar litt vel mye i her nå da, er tross alt en ganske ny og dyr bil det er snakk om. Bedre å bygge om en P10 da

 

Men du går rette veien, mindre vekt og mer motor er jo sinnsykt morsomt i både sving og aks :D

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår