acoupe Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 jeg tenkte at jeg skulle kjøpe noe som ligner på den linken jeg har gitt ovenpå... Rs4 fanger med mindre blinkers å grøft lys.... hvor mye har u brukt på bilen din egentlig... UTROLIG nice ass... Nå nettopp har jeg fått mine 7" skjermer.. 4 stykker.. jeg skal ha to bak en ved basserne å en foran.. Skal ned i garasjen å montere bærbar pc osv.:D:D skal få fixa surver fort så bilder kommer snart:D aner ikke, brukt det jeg har! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 FAEN!!! Vannpumpa gikk til helvete idag.. Får ny på tirsdag men:P jeg skal bruke ca 20k Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Nå blir det bilder vett.... Enjoy Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Najs! Stilig farge, og FETE felger! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 PEN corrado! fargen passer veldig bra! Er vel denne som var blitt tatt bilde av i vg eller dagbladet eller noe. (I en artikkel om fotoboks el no) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 lool... Serriøst... har u artiklen eller?? men godt at dere likte bilen... Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 lool... Serriøst... har u artiklen eller?? men godt at dere likte bilen... her har du artikkelen http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279378 veldig fin bil ! *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 oh.. sweet den rado'n der da.. den trenger jo ikke noe styling.. senk en god del og få på 9x16 .. og sveis igjen tåkelys/blinklys i framfanger.... da har du en vinner.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 jeg tenker faktisk på å senke den bare å sveise igjen tåkelysa osv.. men fy faen det er jo bilen min jo... satt på ny vannpumpe idag oxo.. Har tatt av powerfiltre å satt på orginale filtre øker med 2hk til..:D Er det noen som vet hvordan pop off jeg kan sette på bilen min..? Hvor mye burde jeg senke bilen?? noen som vet om et bra senke sett elleR? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 jeg tenker faktisk på å senke den bare å sveise igjen tåkelysa osv.. men fy faen det er jo bilen min jo... satt på ny vannpumpe idag oxo.. Har tatt av powerfiltre å satt på orginale filtre øker med 2hk til..:D Er det noen som vet hvordan pop off jeg kan sette på bilen min..? Hvor mye burde jeg senke bilen?? noen som vet om et bra senke sett elleR? Dump på G60 er bortkastet Med dump i motorrommet, og uten catch tank vil det bli endel oljesøl i motorrommet også. For å få lyden OG mer effekt trenger du er lite filter på ISV, plate til å tette ene siden på g-laderen (alu eller rustfritt, har en CNC frest plate du kan kjøpe), og catch tank. Det du gjør er å ta av returrøret på g-laderen og tar det av returspjeldet ved innsuget. Da har du 3 "hull" du må tette. Ta platen over retursiden på G-laderen, ev sett på et induction kit på den siden også, hvis du prøver, ser du at inductionkittet ditt passer på begge sider av laderen Fra toppdekselet går det en slange til bypassrøret du nå har fjernet. Ta denne slange og koble til catchtank for oljen i stedet. Til slutt tar du og setter et filter på tomgangsventilen. Vil ikke anbefale billige filtere på G60, feks type ractive eller andre med "endestykke" som er limt på. Har skjedd flere ganger at disse har løsnet og blitt sugd inn i laderen. Hvordan det så ut inne i laderen da, kan du vel tenke deg selv. Gode merker er Jetex/JR, K&N og Kingdragon feks Noen "quotes" fra PSD ang dump på G40 "Dump on a G40/G60 is about as usefull as a chockolate firewall" "I quess it is ok if you like the sound of wet farts" Her et bilde av hvordan munkorama har gjort det på sin Vento G60 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Drit i RS fanger og bad-look. Clean orginalfangeren (bort med blinklys og tåkelys) Gewinde og 9-16. fikk ikke linken til å virke Hva er gjort for å få 200 hk i bilen i tillegg til chip og ladehjul (gir vanligvis 175-185hk) Mofokker! :P Fy fan Frode den va fæl den fangern dær ... Kjennte middagen stanga i mandlan når æ så den dær ;) Men d med HK på Corra Frode ... man må jo nesten kall d 200 hk når man har chip å ladehjul. Selv om d e reellt 185 hk vil æ tru ... 68mm ladehjul da! Men e nu vel ikke meire løgn å si d, enn at VW sa G60en va levert med 160 hk ??? Poenget mitt va egentlig at de som selg G60 må jo følg hk antallet til alle andre, visst ikke kan man kanskje risiker salget fordi de velg en bil med mere hk, men samme oppsett ... kun fordi du var den ene som var ærlig! Samtidig kan man unnskylde Corrado med at HKene de har funker veldig godt! Før ladern raste gikk min Corrado (cat borte, 65mm ladehjul, ISV-re-route, konfilter, SNS chip og alt d smådallet)helt likt med S14 200 SX med 250 hk benka på hjulan.... Så bi litt sprøtt at d bærre sku vær 185 hk på min ... ? Å da kanskje 160 på hjulan ? Satsa på d måtte vær en 200-210 på motorn etter prestandaen. BTW! Tok bort intercoolern også .. funka jo som restriktor .. huff og huff! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 PEN corrado! fargen passer veldig bra! Er vel denne som var blitt tatt bilde av i vg eller dagbladet eller noe. (I en artikkel om fotoboks el no) hehe .. sett sånn .. vingen oppe ? ;) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 De første Corradoene som ble levert kom med bare ca 155 hk, men de byttet til større reimhjul på veiven for å komme opp på 160. Ser aldri mye på effekt på hjulenen, den er for lett å manipulere, noen psi mer dekktrykk og vips har du 10 hk mer.............. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nasse Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 tøff bil man!! men du MÅ få bytta ut d ratte ditt!! har et sportsratt med corrado nav liggende hvis du er interessert da:) Siter Suzuki gsx-r 1300 hayabusa Audi A4 1995 ------------------------- x Yamaha YZF 600 thundercat x VW Corrado 1.8 G60 1990 x Vw Golf 1.6 1994 x Honda NSR 125cc 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 syens fargen er fin så drit å spis vel;) Men har u no bilde av ratte? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg