Singh_Supreme Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hei! Da har jeg drevet å modda bilen min litt på Ps som som jeg vil ha den! Hva synes dere? Det som er gjort: -Senket -Toning av ruter -Røde baklykter -Prøvd å fjærne Bøttelysa foran:P -Tatt bort håndtak(Noe som aldri kommer til å skje) -Sota Blinklyset. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Det ser jo ikke så ille ut det der, men hva med sota baklykter i stedet for røde? Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Det ser jo ikke så ille ut det der, men hva med sota baklykter i stedet for røde? hELT SVARTE MENER U?? KANSJE DET HADDE VÆRT NICE.. KAN PRØVE:p Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 hELT SVARTE MENER U?? KANSJE DET HADDE VÆRT NICE.. KAN PRØVE:p om ikke helt svarte så hvertfall tone de ned, dette siden bilen din er ganske så mørk i utgangspunktet Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 hvis noen trenger ps hjelp kan jeg hjelpe.. har drivi endel :) men er ik proff ^^ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 hvis noen trenger ps hjelp kan jeg hjelpe.. har drivi endel :) men er ik proff ^^ smuuud.. jeg prøvde å "tone" de litt men det ble ikke så fint akkuratt.. tror det vil bli best med rød... Ja det er vel ikke ¨så mye annet som skal moddes akkurrat nå.. hvis u vil hjelpe meg med å lage et bagasje rom mod til meg..Altså To bassere å to monoblocker(sånn at jeg finner ut hvoran jeg skal ha det! det klarer ikke jeg:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Var du å råna i tynset i dag? Var å jobba der, så en som var utrolig lik din i dag! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Var du å råna i tynset i dag? Var å jobba der, så en som var utrolig lik din i dag! HEHE hakke lappen jeg:( har fått oppkjøring nå så da blir det Liv vett! Bare 15 dager til B-dag:D:D cheers Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 smuuud.. jeg prøvde å "tone" de litt men det ble ikke så fint akkuratt.. tror det vil bli best med rød... Ja det er vel ikke ¨så mye annet som skal moddes akkurrat nå.. hvis u vil hjelpe meg med å lage et bagasje rom mod til meg..Altså To bassere å to monoblocker(sånn at jeg finner ut hvoran jeg skal ha det! det klarer ikke jeg:P hmm, har aldri lagd noe sånt før.. men går jo ann å prøve ^^ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hmm, har aldri lagd noe sånt før.. men går jo ann å prøve ^^ skal prøve jg oxo.. mn tror ikke dt r så my stress... Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg