Gå til innhold

Volkswagen Golf Rally

Ranger emnet

-zlurv-

Anbefalte innlegg

så grei ut denne, men jeg likte ikke fargen eller de lyktene hehe

carbonpanseret så bra ut det syns jeg, men sotinga av rutene var ikke bra, ser for matte ut. bakhjulet er for mye "inn" i bilen etter min smak hehe

fiks dette og bilen vil bli bra den :) det er hvertfall min mening. har modda den der jeg og, akkurat gjort en oppdatering på min men tror ikke jeg legger den ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så grei ut denne, men jeg likte ikke fargen eller de lyktene hehe

carbonpanseret så bra ut det syns jeg, men sotinga av rutene var ikke bra, ser for matte ut. bakhjulet er for mye "inn" i bilen etter min smak hehe

fiks dette og bilen vil bli bra den :) det er hvertfall min mening. har modda den der jeg og, akkurat gjort en oppdatering på min men tror ikke jeg legger den ut

Sotingen vil jeg ikke fikse, siden d sitter en mann der som ser ut som halv broren til saddam i den.. :popcorn Men Bakhjulet så jeg ikke før nå, så d blir fikset.. ;)

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble bedre denne, men du har glemt å sote rutene du ser gjennom frontruta. de er like mørke som resten, de må være mørkere ;) stå på

har forresten fiksa litt på min, non småfeil o.l + nye hjul

poster den her jeg hehe

rallyegolf4.jpg

Rally med såpass store felger og skiver bak, samt lav og bred???? rally?? - eller kappløp.. få på noe mer innsug og uttak av luft, litt bur og r-seter iallefal..

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rally med såpass store felger og skiver bak, samt lav og bred???? rally?? - eller kappløp.. få på noe mer innsug og uttak av luft, litt bur og r-seter iallefal..

vel nå er det rallye den heter orginalt, gidder ikke skifte navn på bilen forde...kan si at dette er streetlooken....når det er dags for skogen tar vi luftfjerene og hever bilen og setter på årntli rallyhjul og ny front, nye seter, veltebur og hele pakka... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider