Agent Pong Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Morn... er d noen som vet om man kan skjære ut de svarte rillene i fram fangeren på min civic eller er d bare styling fangere som er veldig lik orginal fangeren som jeg har sett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 klart man kan skjære dem ut.. vær stødig på hånda så blir det sikkert bra også.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agent Pong Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 jaja... d er vel bare å sette igang da.. :P er d noen som har gjort dette selv og har bilder av d(eller bare har bilder) yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johgla Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 årsmodell????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 nå veit ikke jeg hvilken modell du har....men rillene er ofte hule på baksiden...stikker de da utenfor kanten i hullene på fangern blir det store hull der du skjærer....da ser det ut som...du har kappa ut i orginal fangern ganske enkelt.. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agent Pong Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 oi.... glemte årsmodell... det er en 94 civic... har et stort hull + to små på sidene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 oi.... glemte årsmodell... det er en 94 civic... har et stort hull + to små på sidene... Jeg har planer om å fjerne de rillene og sette inn racing gitter. tror det vil bli pent. ka du har planer om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agent Pong Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 jeg tenkte jeg skulle sette gitter i fangeren... men jeg har sett fangere som ser ut som orginal fanger, men som ikke har disse rillene... dem ar jo støpt inn i fangeren orginal... litt domt men... :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Er vel mange som skjærer dem ut, men en annen metode som blir brukt er jo å bare kutte ut gitteret så de passer akkurat i åpningen, og feste dem i rillene med tynn sveisetråd eller no sånt. Blir bra! Var godt på vei å gjøre det selv, men valgte å bare friske dem opp med sånn svart oppfriskerfarge fra biltema til 40 spenn, det viste seg å bli veldig bra og mye mer holdbart enn vanlig spraylakk... Så kan du bestille type-R leppe fra jdmshit.com, og du har en feit front :D Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Er vel mange som skjærer dem ut, men en annen metode som blir brukt er jo å bare kutte ut gitteret så de passer akkurat i åpningen, og feste dem i rillene med tynn sveisetråd eller no sånt. Blir bra! Var godt på vei å gjøre det selv, men valgte å bare friske dem opp med sånn svart oppfriskerfarge fra biltema til 40 spenn, det viste seg å bli veldig bra og mye mer holdbart enn vanlig spraylakk... Så kan du bestille type-R leppe fra jdmshit.com, og du har en feit front :D på bilen min er rillene lakkert hvit.(kan man se på bildene på forumet) men jeg skal mekke til gitter fordi om;) biltema har jo begynt å selge gitter. kordan er disse. ruster de? noen som vet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agent Pong Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 disse er av nesten samme kvalitet sim på torshov tror jeg... tror ikke de ruster nei... har en kamerat som har det og de virker ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 disse er av nesten samme kvalitet sim på torshov tror jeg... tror ikke de ruster nei... har en kamerat som har det og de virker ok Høres bra ut. de seler jo to farger. svart og grå. Hva vil passe best til hvit bil. de selger flere farer på ast performance også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg