Gå til innhold

Line out converter (Eller noe sånt)

Ranger emnet

Phantom3D

Anbefalte innlegg

Jeg har innstalert basser i bilen, men har ikke singnal ut til den aktive bassen.. Jeg vil beholde orginal spilleren fordi den er meget bra og fungerer med cdskifteren i bilen. Og jeg har hørt at det finnes noe som kan konvertere speakersignalene til kun signal..? Noen som vet noe om dette?

Takker

Magnus

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innstalert basser i bilen, men har ikke singnal ut til den aktive bassen.. Jeg vil beholde orginal spilleren fordi den er meget bra og fungerer med cdskifteren i bilen. Og jeg har hørt at det finnes noe som kan konvertere speakersignalene til kun signal..? Noen som vet noe om dette?

Takker

Magnus

Stemmer, dette får du kjøpt i enhver velassortert bilradio butikk og bør koste max 300kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, dette får du kjøpt i enhver velassortert bilradio butikk og bør koste max 300kr.

Takker, da vet jeg det, et siste spørsmål; Jeg har 4 utganger (Som enhver normal spiller) og jeg har også 4 høyttalere (2x diskanter, 2x 13cm) Må jeg koble en av disse ut for å få inn basseren, eller kan jeg koble den utenom?

Takker, Magnus

(Og hva er dette "ikke godkjent firma" dere har under avataren.. sett at det er noen butikker eller noe..)

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, da vet jeg det, et siste spørsmål; Jeg har 4 utganger (Som enhver normal spiller) og jeg har også 4 høyttalere (2x diskanter, 2x 13cm) Må jeg koble en av disse ut for å få inn basseren, eller kan jeg koble den utenom?

Takker, Magnus

(Og hva er dette "ikke godkjent firma" dere har under avataren.. sett at det er noen butikker eller noe..)

Normalt så har du delefilter som du kobler diskant og 13cm elementene inn i og da bruker de ikke mer enn 2 av utgangene på cd-spilleren din. Da kan du bruke de 2 andre til line-converteren.

"ikke godkjent firma" fikk alle vi som ikke er interessert i å betale en formue for å få lov til å anbefale våre engene produkter og opplyse om priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider