Phantom3D Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Jeg har innstalert basser i bilen, men har ikke singnal ut til den aktive bassen.. Jeg vil beholde orginal spilleren fordi den er meget bra og fungerer med cdskifteren i bilen. Og jeg har hørt at det finnes noe som kan konvertere speakersignalene til kun signal..? Noen som vet noe om dette? Takker Magnus Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Så den aktive bassen din har ikke inngang for speakersignalene? Også gjerne kallt "Hi-level in", "High input" etc. alt etter merke på aktivbassen... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Jeg har innstalert basser i bilen, men har ikke singnal ut til den aktive bassen.. Jeg vil beholde orginal spilleren fordi den er meget bra og fungerer med cdskifteren i bilen. Og jeg har hørt at det finnes noe som kan konvertere speakersignalene til kun signal..? Noen som vet noe om dette? Takker Magnus Stemmer, dette får du kjøpt i enhver velassortert bilradio butikk og bør koste max 300kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Stemmer, dette får du kjøpt i enhver velassortert bilradio butikk og bør koste max 300kr. Takker, da vet jeg det, et siste spørsmål; Jeg har 4 utganger (Som enhver normal spiller) og jeg har også 4 høyttalere (2x diskanter, 2x 13cm) Må jeg koble en av disse ut for å få inn basseren, eller kan jeg koble den utenom? Takker, Magnus (Og hva er dette "ikke godkjent firma" dere har under avataren.. sett at det er noen butikker eller noe..) Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Takker, da vet jeg det, et siste spørsmål; Jeg har 4 utganger (Som enhver normal spiller) og jeg har også 4 høyttalere (2x diskanter, 2x 13cm) Må jeg koble en av disse ut for å få inn basseren, eller kan jeg koble den utenom? Takker, Magnus (Og hva er dette "ikke godkjent firma" dere har under avataren.. sett at det er noen butikker eller noe..) Normalt så har du delefilter som du kobler diskant og 13cm elementene inn i og da bruker de ikke mer enn 2 av utgangene på cd-spilleren din. Da kan du bruke de 2 andre til line-converteren. "ikke godkjent firma" fikk alle vi som ikke er interessert i å betale en formue for å få lov til å anbefale våre engene produkter og opplyse om priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Ok, har ikke plass til delefilter i smarten tror jeg.. hmm.. Takker fo hjelpen, får se om jeg finner på noe.. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg