moBEKK Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Har prøvd meg på en Lancia delta integrale. Før og etter modding:¨ [/img] [/img] Vet at den saken over lykta ikke ser så bra ut. Hadde vært greit med tilbakemeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 ganske grei modd det der, ser ut som om d e rullegardina forran løktan :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 ganske grei modd det der, ser ut som om d e rullegardina forran løktan :) Hehe... Enig der. Din første mod eller? Stå på! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moBEKK Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Er ikke sen første, men jeg har ikke gjort det noe mye. bare et par. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 huff, etter min smak er denne deltaen ødelagt.. Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg