Leon20VT4 Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Hei, kan noen gi meg gode råd hvordan jeg kan lakkere de orginale motordekslene mine på seaten min? (Svart plast deksler) Jeg kan svært lite om lakkering, men har veldig lyst til å prøve for å se hvordan det blir. En liten guide og noen tips og triks blir tatt imot med stor takk. Ønsker å bruke spraybokser i første omgang da jeg ikke har tilgang på lakksprøyte eller kompressor. Siter Seat Leon 2001 mod 20VT 4 Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Skal du bruke spraybokser kan du spare deg for jobben. Ta heller en tur på Clas Ohlson å kjøp den lille lakksprøyta de har der. koster 250-300kr, jeg har ei slik å den duger til småtteri, ikke så nøyaktig laget men funker ganske bra. Luft kan du vell "stjele" fra luftpåfyllingen på en bensinstasjon. hehe Så går du til ett billakkeringsverksted og sier hva du skal gjøre så ordner de det du trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg